יומה האחרון של החקירה הנגדית של עדת התביעה בתיק 1,000 (המתנות) הדס קליין, לשעבר העוזרת של ארנון מילצ'ן, הסתיים מוקדם יותר היום (שני). ביני אשכנזי ('וואלה') התארח בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, סיפר על תחילתה של העדות והתייחס למעורבותו של ארנון מילצ'ן בתיק.

הדס קליין: "שרה נתניהו דרשה שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים"
קליין: "הוצאתי במזומן 15,000 ש"ח על הגברת נתניהו ותיק ב-3,000"

"עורך דינו של נתניהו עמית חדד, שאל אותה על פגישה שהייתה בין מילצ'ן לפאקר, ובאיזשהו שלב נוני מוזס הרים אליה טלפון ואמר לה שיאיר נתניהו על הכוונת של תחקיר עיתונאי. קליין בתגובה ענתה לו שהיא רוצה לעצור את התחקיר", ציין אשכנזי.   

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בהמשך פירט אשכנזי בנוגע לדברים נוספים שעלו במהלך הדיון היום, כשבין היתר הוזכר הפרסום לפיו אישה אנונימית צעקה לעבר קליין מספר אמירות קשות. בתוך כך, חדד ניסה להבין האם התובעת ליאת בן ארי הדליפה את הפרטים על כך. "קליין אמרה לו, 'אני לא יודעת, אני רק יודעת להגיד לך שליאת בן ארי צלצלה אליי להתנצל שזה יצא החוצה'", אמר אשכנזי.

עוד התייחס אשכנזי לטענות על ניגוד עניינים מצד עורך הדין בעז בן צור: "אנחנו יודעים שבן צור היה בעצם פרקליטם של הדס קליין ושל ארנון מילצ'ן, ובאיזשהו שלב, הוא עבר לייצג את נתניהו בחלק מתיק 2000, ובתיק 4000 בלבד. בן צור לא מגיע אפילו לבית המשפט כאשר מדברים על תיק 1000".

עוד הוא הוסיף כי "ארנון מילצ'ן שחרר אותו מהייצוג, שזה בסדר, זה אפשרי, לעשות את הדבר הזה, אבל הוא התנה את זה בתנאי אחד, שהפרקליטות תיתן סוג של אישור שמבחינתה זה בסדר. הפרקליטות אמרה שהיא לא מתערבת בנושא של ייצוג אישי, ומבחינתה היא לא מתנגדת, וכך זה עבר". לסיום, טען אשכנזי כי מילצ'ן אינו אשם: "אם מילצ'ן היה נאשם במשפט, אני לא חושב שזה היה עובר בשום שלב".