שגרת החיים ברחובות הופרה אתמול עם איתורה של גופת אישה כבת 30, אשר על פי החשד נרצחה בידי בן זוגה, שלאחר מכן ניסה להצית את ביתם כאשר הוא והילדים בפנים. הבוקר (רביעי) שוחחו גיא פלג וגולן יוכפז ב-103FM עם מ', אביו של החשוד, שהיה הראשון להיכנס לבית הבוער וחילץ משם את הילדים.

לשאלתם של השדרים, אם היו סימנים מקדימים שיכלו להיות נורות אזהרה, השיב מ': "ממש לא. מערכת היחסים ביניהם הייתה מצוינת. הם כל הזמן טיילו, אפילו באותו יום הם חזרו מים המלח".

מ' הסכים לחשוף את הרגעים שהובילו אותו לרוץ לדירת בנו: "יש לו ילד קטן בן תשעה חודשים שישן איתו בחדר. הוא הוריד אותו אלינו לסלון ופתאום הילד התחיל לבכות. קמתי מהמיטה וראיתי את הילד בוכה, העברתי אותו לאשתי ועליתי לחדר של הבן. הוא מתגורר בקומה השנייה ואנחנו בראשונה. ניסיתי לגרום לו לפתוח את הדלת, הוא לא רצה. הוא אמר לי 'רק רגע', ראיתי עשן יוצא מהמשקוף אז רצתי להביא פטיש וחילצתי אותו. את בת הזוג לא שמעתי בכלל".

האב הסביר כי אינו יודע בוודאות מה קרה בין בני הזוג, אך "כנראה היה להם ריב כלשהו. אולי הוא דקר אותה, אולי היא דקרה אותו, אני לא יודע. החילוץ נמשך 10 דקות, ברגע שפתחתי את הדלת אשתי הזעיקה את כוחות ההצלה".

החשד לרצח ברחובות (צילום: דוברות המשטרה)
החשד לרצח ברחובות (צילום: דוברות המשטרה)

עוד הוא סיפר כי לאחר שנכנס לחדר הוא זיהה את גופתה של בת הזוג: "ניסיתי להזיז אותה, לקרוא לה, אבל לא הייתה תגובה. יש להם ארבעה ילדים, עוד לא סיפרנו להם כלום. ההורים שלה גרים בחולון וביקשו שנביא להם את הילדים, חוץ מילדה אחת שעדיין בבית חולים".

למרות הפרסומים לפיהם הילדה הייתה ליד הדלת בזמן שאביה חולץ מהחדר, מ' טען כי היא עוד שכבה במיטתה כשהתרחש האירוע. "היא עוד לא יודעת כלום, היא בבית חולים", אמר מ' שהוסיף: "לא דיברתי בכלל עם הבן שלי, שלחתי אותו החוצה מהחדר ושפכתי מים לכבות את האש, הוא היה חנוק. לא ראיתי על האישה סימני דקירה אבל ראיתי דם במדרגות. אין רופא? אף אחד לא רוצה להגיד לנו שום דבר".

בסיום השיחה שאלו פלג ויוכפז על עתיד הילדים, שכנראה לא יגדלו אצל אביהם, על כך השיב מ': "במוקדם או במאוחר הוא ישתחרר. אנחנו נגדל את הילדים, כמה שאפשר וכמה שצריך".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm