חיסול בני שלמה: מאבטחו של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה שחוסל היום בידי מתנקשים בירי בתחנת דלק באזור הוא ולאד פובולוצקי, תושב אשקלון, שנפצע קשה מירי המתנקשים במהלך החיסול.

רעידת אדמה בעולם התחתון: ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל באזור
חיסול בני שלמה סיים תשע שנים של יריבות עקובה מדם עם שלום דומרני
כחודשיים לפני החיסול הדרמטי: האזהרה שקיבל בני שלמה

בפוסט שהעלתה אשתו סטסיה פובולוצקי בפייסבוק היא ביקשה מהציבור להתפלל לשלומו, לאחר שנפצע באורח קשה מאוד במהלך ניסיון החיסול: "חברים יקרים אני מבקשת מכל הלב, תתפללו למען בעלי ולדיסלב פובולוצקי בן יקטרינה לרפואה שלמה, ירו בו בחיסול של בני שלמה היום בתחנת הדלק". 

תיעוד החיסול בתחנת הדלק באזור (צילום: שימוש לפי סעיף 27 א')

כאמור, ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל היום על ידי מתנקשים רעולי פנים שירו בו ובמאבטחו בתחנת דלק בדרך השבעה, סמוך לאזור. כתוצאה מהירי נפצע שלמה באורח אנוש ואילו חברו פובולוצקי באורח קשה. השניים פונו לבי"ח וולפסון ועם הגעתם נקבע מותו של הבכיר, ואילו פובולוצקי נכנס לחדר ניתוח.

קצין משטרה שלא היה בתפקיד, הבחין בהתרחשות והחל במרדף אחר המתנקשים ברכב הנמלט. בשלב מסוים הצליח הקצין להשיג את הרכב החשוד שניסה לנגח אותו בתגובה, קצין המשטרה נפל מהקטנוע ולאחר שהצליח להתייצב ירה מספר יריות לעבר חלקו האחורי של הרכב. בשלב זה פרקו החשודים מהרכב, עברו לצידו השני של הכביש ובאיומי אקדח שדדו רכב מנהג תמים שעבר במקום ונמלטו לכיוון מזרח.