חיסול בני שלמה: ארבעה צעירים בשנות ה-20 תושבי המרכז נעצרו הערב (שני) בחשד למעורבות בחיסול ראש ארגון הפשע בני שלמה בתחנת הדלק באזור. החשודים, חברי משפחת הפשע ג'רושי, נעצרו בתום מצוד שניהלה משטרת ישראל במהלך השעות האחרונות שכלל הפעלת מערך מודיעיני נרחב ויחידות מיוחדות. 

רעידת אדמה בעולם התחתון: ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל באזור
חיסול בני שלמה סיים תשע שנים של יריבות עקובה מדם עם שלום דומרני
רעייתו של המאבטח של בני שלמה שנפצע קשה בחיסול מבקשת: "התפללו לשלומו"

ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל בתחנת דלק באזור (צילום: דוברות המשטרה)

עם קבלת הדיווח על החיסול הדרמטי, כוחות גדולים של המשטרה פתחו בחקירה ואיסוף ראיות וממצאים במטרה להגיע לזהות החשודים שנמלטו מהמקום לאחר החיסול. 

בתום הערכת מצב שנערכה במשטרה זמן קצר לאחר המקרה, החקירה הוטלה על מרחב לכיש של המחוז הדרומי, ולזירה הגיעו מפקד המרחב נצ"מ ברק מרדכי יחד עם פיקוד ושוטרי ימ"ר לכיש, שהמשיכו בחקירת המקרה בשיתוף פעולה עם שוטרי המחוזות מרכז ות"א.

במסגרת החקירה, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהותם של ארבעה חשודים שלפי החשד מעורבים באופן ישיר במקרה הרצח, ונפתח אחריהם מצוד נרחב שהתנהל משעות הערב והסתיים כאמור לפני זמן קצר, עם מעצרם של החשודים.

שלושה מהם נעצרו באזור גדרה בזמן שהיו ברכב על ידי שוטרי מרחב לכיש יחד עם יחידות מיוחדות של המשטרה, וחשוד נוסף נעצר לאחר שאותר בנמל התעופה בן גוריון. החשודים, תושבי המרכז בשנות ה-20, הובאו למשרדי ימ"ר לכיש, שם הם יחקרו בחשד לרצח.