חיסול בני שלמה: ארבעת הצעירים תושבי המרכז, חברי משפחת הפשע ג'רושי, שנעצרו אתמול בחשד למעורבות בחיסול ראש ארגון הפשע בני שלמה בתחנת הדלק באזור, הובאו היום (שלישי) בפני שופט לדיון בהארכת מעצרם. מעצרם של השלושה החשודים ברצח, הוארך בשישה ימים, ומעצרו של החשוד הרביעי הוארך בשלושה ימים. כאמור, במשטרה מייחסים לשלושה מהחשודים מעורבות ישירה ברצח ועבירות נוספות, ואילו החשוד הרביעי קשור לסיוע לאחר הרצח. 

רעידת אדמה בעולם התחתון: ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל באזור
הטלטלה בעולם התחתון: הערכה כי הנקמה על חיסולו של בני שלמה היא רק עניין של זמן  

גורמים בעולם הפשיעה סבורים: "זו רק היתה יריית הפתיחה, אירוע כזה חייב להביא לתגובה, צופים אירועים שכנגד". בנוסף, גם גורם בכיר במשטרה ציין: "בני שלמה היה בסכסוך פתוח עם מספר ארגוני פשיעה, לכן לא מן הנמנע שמספר ארגונים שיתפו פעולה יחד כדי להוציא לפועל את החיסול הזה כדי להוציא ו'לגרש' את שלמה מהמשחק, וכך בעצם להשתיק רעשים סביב הארגונים הללו בכל הקשור לסכסוכים עימם. הגם, שכל אחד מהם הוא סכסוך אחר. הוא צבר לעצמו יריבים לא פשוטים, כך שלרבים היה אינטרס לחסל אותו".

המשטרה התריעה בפני שלמה על המידע שברשותה, לפיו הוצא נגדו צו חיסול וישנם גורמים שלא ישקטו עד שיוציאו את הצו הלכה למעשה מבחינתם, וייראו את מותו. במשטרה נאמר כי הם "מעדיפים שלא להתייחס לאירוע החיסול מאתמול בכל הקשור להתרחשות בזירה, אולם ללא ספק נבדקת אפשרות לתרגיל 'כיפה אדומה' שעשו לו, עת תיאמו עימו מפגש בתחנת הדלת ובתזמון מושלם הגיע הרכב ובו המתנקשים רעולי הפנים".

ראש ארגון הפשע, בני שלמה, חוסל אתמול על ידי מתנקשים רעולי פנים שירו בו ובאדם נוסף בתחנת דלק בדרך השבעה, סמוך לאזור. כזכור, האירוע החל בשעה 14:30 בצהריים, כאשר לתחנת הדלק הגיע ג'יפ ובו שלושה מתנקשים. שניים מהם ירדו ופתחו בריצה לעבר ראש ארגון הפשיעה וככל הנראה מאבטח שהיה איתו, וביצעו ירי מטווח קצר תוך כדי שראש הארגון ומאבטחו ניסו להימלט בריצה אל הכביש וכמעט נפגעו ממשאית ורכב שחלפו במקום. כתוצאה מהירי שלמה נפצע באורח אנוש וחברו נפצע באורח קשה. עם הגעתם לבית חולים וולפסון נקבע מותו של שלמה, ואילו חברו נכנס לחדר ניתוח.

ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל בתחנת דלק באזור (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת חקירת המשטרה, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהותם של ארבעה חשודים שלפי החשד מעורבים באופן ישיר במקרה הרצח, ונפתח אחריהם מצוד נרחב שהתנהל משעות הערב והסתיים עם מעצרם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה בזמן ששהו ברכב, וחשוד נוסף נעצר לאחר שאותר בנמל התעופה בן גוריון. החשודים, תושבי המרכז בשנות ה-20, הובאו למשרדי ימ"ר לכיש, שם הם יחקרו בחשד לרצח.