תיעוד חדש שפורסם הבוקר (רביעי) ברשתות חושף את רגעי הדרמה בתחנת הדלק באזור ביום שני שעבר, עת שארבעה חשודים הסתערו על ראש ארגון הפשע, בני שלמה, וחיסלו אותו מטווח קצר. בסרטון נראה אחד החשודים רודף אחרי שלמה, מתקרב אליו ויורה בו ממרחק קצר, כאשר לאחר מכן הוא דואג גם לוודא הריגה באמצעות ירי של מספר קליעים נוספים. 

בית משפט השלום באשקלון האריך שלשום אחר הצהריים בשישה ימים את מעצרם של שלושה מהחשודים שנעצרו בחשד למעורבות ברצח ראש ארגון הפשיעה בני שלמה ולפציעה באורח אנוש של מאבטחו.

כחודשיים לפני החיסול הדרמטי: האזהרה שקיבל בני שלמה

מצב המאבטח משתפר: במשטרה מקווים שיביא לפענוח רצח ראש ארגון הפשיעה בני שלמה

בינתיים, בבית החולים שבו מאושפז המאבטח של שלמה מדווחים כי מצבו השתפר והתייצב לאחר שנותח, ובמשטרה מקווים שהוא יספק את קצה החוט הדרוש לפענוח מלא של הרצח.

ראש ארגון הפשע בני שלמה (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)
ראש ארגון הפשע בני שלמה (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)

הרצח בוצע ביום שני סמוך לשעה 14:30 בתחנת דלק במחלף השבעה באזור. זמן קצר אחרי הרצח נמלטו החשודים ברכב מסוג מזדה, שבו הם הגיעו למקום. קצין משטרה מתחנת יפו, בלבוש אזרחי, היה בתחנת הדלק עם האופנוע שלו, והחל לדלוק אחריהם. במהלך המרדף נגחו הארבעה באמצעות רכבם באופנוע. קצין המשטרה נפל על הכביש, אולם התעשת במהירות ופתח בירי לעברם לאחר שלא נענו לקריאותיו לעצור.

החשודים התנגשו ברכב אחר, יצאו מרכבם, חצו את האי־תנועה לכיוון נתיב הנסיעה הנגדי ושם שדדו באיומי אקדח רכב של משפחה שחלפה במקום. הם המשיכו בנסיעה לכיוון דרום־מזרח, כשבכל אותה עת מתנהל אחריהם מצוד של כוחות משטרה ממחוזות תל אביב ומרכז ושל ימ"ר לכיש.

שימוש ביצירות לפי סעיף 27 א' לחוק זכות יוצרים, תשס"ח 2007:
מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected] בבקשה לחדול מעשיית השימוש ביצירה תוך ציון שם מלא מספר טלפון ובצירוף הצילום\התוכן.