בני שלמה, ראש ארגון הפשיעה בדרום שחוסל בראשון האחרון בשעות הצהריים בתחנת הדלק "דלק" באזור, הובא היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין במושב חלץ שבדרום.

כחודשיים לפני החיסול הדרמטי: האזהרה שקיבל בני שלמה

שלמה, היה מאוים בתקופה האחרונה וקיבל לא מעט התרעות מהמשטרה שבמידע המודיעיני שבידה לא מעט מבקשים את ראשו. עתה משסוגיית שלמה, הלכה לעולמה, סוגיית היורש בארגון הקשוח הזה מעסיקה את המשטרה וגם את הארגונים היריבים, אם כי על פניו נדמה כי הכלל הטבעי הוא שאייל נגר, הדמות המרכזית בארגון אחרי היו"ר שחוסל ומי ששימש כיד ימינו אמור, יעמוד בראשו.

אך לא מן הנמנע כי החיסול הזה יפתח מאבקים פנימיים גם בתוך הארגון מה גם שנגר "איש הכספים" של שלמה המנוח, הפך בעצמו ליעד לחיסול.

במשטרה יודעים זאת היטב ומבינים כי לא מעט גורמים ינסו לחסל גם את נגר, שעם חיסולו של ה"בוס" הופך מחד ליותר מסוכן ומאידך ליותר פגיע. "זה טבעי שיהיו כאלה שינסו לנקום את חיסולו של שלמה ויהיו אחרים שיהפכו ליעדים לחיסול. אנחנו כמשטרה נגיב בהתאם, אנחנו ערוכים ונהיה עם אצבע על הדופק".

מעצר חשודים ברצח בני שלמה  (צילום: מתוך רשתות לפי סעיף 27 א על פי זכויות יוצרים)
מעצר חשודים ברצח בני שלמה (צילום: מתוך רשתות לפי סעיף 27 א על פי זכויות יוצרים)

במשטרה לא מתכוונים לשים מאבטחים צמוד לכל עבריין אולם בהחלט להמשיך באיסוף המידע. "לא התכוונו להיות בהלוויה של שלמה, לא לאבטח אותה אבל מסביב נהיה דרוכים ולא ניתן לגורמים שונים לפגוע או לבצע מעשה כזה או אחר".

נציין כי בסרטונים חדשים שהועלו ברשתות מהחיסול של שלמה עולה כי שני המתנקשים, שבמשטרה מאמינים כי הם נמצאים בידיהם, רצו לעבר שלמה שניסה להימלט ולהסתתר מאחורי רכב.

השניים ירו לעברו ללא הפסקה אולם בעת שנפל מאחורי רכב חונה התקרבו לעברו וביצעו וידוא הריגה של ממש. כמו כן, אדם מטעמו של שלמה, שנראה תחילה סורק את האזור בעת ששלמה ניהל שיחה עם אחר, ברגע שנפתח הירי לעבר לא החליט אם לברוח או לחזור עד שנורה בעצמו בעת שניסה לרדוף אחרי המתנקשים.