חיסול בני שלמה מוסיף להכות גלים בעולם התחתון: במסגרת פעולות חקירה מאומצות של היחידה המרכזית במרחב לכיש, נעצר חשוד נוסף, חמישי במספר, במעורבות ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. בית משפט השלום באשקלון נעתר הבוקר (שישי) לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד, תושב רמלה בן 29, בחמישה ימים. 

"חושבים שנכח בזירה": האם מתחזק החשד נגד הסטודנט החשוד בחיסול בני שלמה?
החשוד וידא הריגה ונמלט: תיעוד דרמטי של חיסול העבריין בני שלמה | צפו  

כזכור, בית משפט השלום באשדוד האריך אתמול בחמישה ימים נוספים את מעצרו של מוחמד צאלח, הסטודנט לרפואה והחשוד המרכזי בחיסולו של שלמה. מדובר בהארכת מעצר שלישית של צאלח. 

ארבעת החשודים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה לפני כשבוע וחצי לא משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה, ובכך מקשים על החקירה - זאת עד לקבלת תוצאות וממצאים פורנזיים, אם יהיה בהם כדי לקשור אותם לחיסול שגרם לרעידת אדמה בעולם הפשע.

זירת החיסול של בני שלמה בתחנת הדלק באזור (צילום: אבשלום ששוני)
זירת החיסול של בני שלמה בתחנת הדלק באזור (צילום: אבשלום ששוני)

בעוד חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במשטרה מתמקדים בחקירת חיסולו של בני שלמה, ופועלים במקביל לסיכול כל ניסיון לפעולות נקם, או להמשך החיסולים בארגון של שלמה, ובהם של היורש המסתמן אייל נגר, השוהה בימים אלה בספרד - הרחוב העברייני כבר רווי בהערכות ובפרטים לגבי הצעות אופרטיביות שנפרשו בפני בכירים בעולם הפשע, שלפיהן תמורת חיסולן של שלוש דמויות מפתח בעולם הפשע, שמוכרות כיריביו המושבעים של שלמה, כבר הוצעו לכאורה למעלה מ־10 מיליון שקל.

"יש פה מספרים ברורים שכבר העמידו לטובת החיסול של ראשי ארגון פשיעה. מי שייקח על עצמו את המשימה לא יעשה חשבון לפגוע בהם, גם במחיר של פגיעה בחפים מפשע", אומר גורם המעורה בפרטים.

"הרחוב העברייני עולה מדרגה. גם אם אנשים לא בארץ, בסוף ישיגו אותם, או שישיגו את אלו שהעמידו את הכספים לחיסולם", הוסיף אותו הגורם. במשטרה מתמקדים באיסוף מידע מודיעיני ומכירים גם את הפרטים הללו - ועושים כל שביכולתם למניעת החיסול הבא.