הותר לפרסום היום (שני) כי סוזי קונינסקי, אשת ראש העיר של כרמיאל, היא הנחקרת בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים מקומי, כדי להניא אותו מלהתמודד בבחירות המקומיות כנגד בעלה. 

כזכור, לפני כשבועיים עיכבה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, לחקירה ארבעה חשודים, ביניהם קונינסקי, בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים פעיל ציבור. כמו כן, בין החשודים נמנים גם שני קציני משטרה בכירים בדימוס.

על פי החשד, חלק מהחשודים, שעיסוקם בתחום החקירות הפרטיות, איימו כל אחד על פי חלקו, על איש העסקים שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו. בהמשך, אף מומש האיום. 

עורכת הדין תמי אולמן סדובניק המייצגת את החשודה יחד עם עורכי הדין שאדי סרוגי ושחף אולמן: "מדובר במעצר מיותר. חבל שמצאו לנכון להביאה בפני שופט בשעה אחת עשרה בלילה הכל כדי להפעיל לחץ על משפחת קונינסקי. לראש העיר אין קשר לפרשה. גם כלפי אשתו החשד ברמה כל כך נמוכה ולכן נגיד בקשה לסגירת התיק".

עוה״ד עמית חדד ונעה מילשטיין המייצגים את אילן סרדל מסרו בתגובה: ״מרשנו קצין משטרה בכיר לשעבר שעושה חיל בתחום החקירות תוך שהוא מקפיד קלה כבחמורה בהוראות הדין. אין ולא נטענה נגדו טענה כלשהי על פעולה לא חוקית ועד לרגע זה לא ברור כלל מדוע הוא נחקר באזהרה. אין לנו ספק כי לאחר שהמשטרה תבחן את התמונה הראייתית במלואה, היא תגלה כי בפועלו של מרשנו לא נפל כל רבב״.