יממה לאחר שבצלאל סמוטריץ' טען על בימת הכנסת כי השב"כ עודד את יגאל עמיר לרצוח את ראש הממשלה יצחק רבין בשנת 1995, באמצעות מניפולציות שונות, בערוץ 12 פרסמו הערב (שני) את הקלטותיו של רוצח רה"מ מתוך דיוני ועדת שמגר, שחקרה את הרצח. בהקלטות נשמע הרוצח טוען, בקולו שלו, כי השב"כ לא יכול היה לעצור אותו מכיוון שלא ידע עליו בכלל: "השב"כ לא יכל להתריע, הם לא ידעו עליי".

בדבריו בוועדה הסביר עמיר מדוע בחר לפעול בדרך האלימה בה בחר: "אני מאז הבחירות האחרונות המצב במדינה מאוד הפריע לי. במיוחד אחרי טבח גולדשטיין אז עלה לי הרעיון להוריד אותו. אני מצטער על המילים אבל...".

על הקשר עם סוכן השב"כ אבישי רביב, הידוע בכינויו "שמפניה" טען הרוצח כי "הרבה פעמים הוא אמר שצריך להרוג את רבין, יש עדים, שיחות סוערות. אבל אבישי רביב זה לא אישיות שיקשיבו לה. הוא היה מוקצה באוניברסיטה. רק מהשבתות שלי הוא התחיל להיות אחד כזה. אבל גם, כל פעם שהתחיל משהו היה הורס. היה יוצא לתקשורת עם השבעה על קבר של אני לא יודע מי. כל מיני שטויות כאלה, אני לא הבנתי את זה. עכשיו אני מבין הרבה דברים, הרבה יותר דברים".

עוד הוא הוסיף בנושא "שמפניה": "אחרי טבח גולדשטיין הוא עבר לקריית ארבע וסיפרו לי שהוא מהשב"כ, התחילו חשדות שהוא עובד עם השב"כ. זה שמועות שנפוצו בקריית ארבע,, הוא הגיע מיד אחרי הטבח של גולדשטיין ואז היה בלאגן והשב"כ עצר אנשים. התחילו חשדות שהוא נוסע עם אוטו ופלאפון. סיפרו לי לא להתחבר איתו".

"אנשים חושבים שהשב"כ לא התריע. השב"כ לא יכל להתריע, הוא לא ידע עלי. ידעו שאני מארגן שבתות אבל לא יכלו לדעת שהייתי עושה כזה דבר. אף אחד בחברה שלי לא חושב עליי שהייתי מסוגל לעשות כזה דבר. גם היום אנשים בהלם, המון אנשים מכירים אותי", נשמע עמיר אומר לוועדת שמגר.