נמשכת החקירה המשטרתית אודות אירוע התקיפה החמור בנתיבי איילון. הפצוע התאושש, התעורר והוצא מטיפול נמרץ, חוקרי המשטרה שמעו ממנו פעם נוספת כי הוא לא זוכר מה קרה.

רוכב האופנוע שתועד מכה באילון הגיע לחקירה וטען: "אני המותקף"

החוקרים עסוקים כעת באיתור מצלמת אבטחה ובניסיון להתחקות אחר עדים נוספים שהנציחו את רגעי האימה על כביש איילון. החשוד ממשיך לגרוס כי הוא הותקף תחילה על ידי הפצוע ששבר את שיניו לדבריו והוא רק הגיב.

במשטרה בוחנים את עברו של אריק גרינפלד החשוד, לו יש רקורד "עשיר" של עבירות בתחום האלימות ובתחום התעבורה ובעבירות נוספות. בין היתר: חציית צומת ברמזור אדום, נהיגה תוך כדי דיבור בטלפון, רכיבה בקורקינט במקומות אסורים ועבירות אלימות. במשטרה מנסים להתחקות אחר כל ראיה שיש בה כדי לנתח את האירוע ופרטיו המדויקים. ההערכה היא כי הוא יובא לבית המשפט בשנית וגם הפעם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו נוכח חומרת האירוע ונסיבותיו.

שימוש  ביצירות לפי סעיף 27 א' לחוק זכות  יוצרים, תשס"ח 2007: מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים . אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected] בבקשה לחדול מעשיית השימוש ביצירה תוך ציון שם מלא מספר טלפון ובצירוף הצילום / התוכן.