פרשה מזעזעת: תושב השרון כבן 20, "חובב סרטי נקרופיליה", נעצר בחשד שניסה לרצוח את אחותו בת ה-18 כדי לקיים יחסי מין עם גופתה, כך הותר לפרסום היום (ראשון). בתום חקירת המשטרה ובהתאם לממצאיה הוגש כתב אישום נגדו.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תושבת השרון שפונתה במצב בינוני אל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא לאחר שהותקפה בדקירות סכין בראשה על ידי אחיה. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו כעבור זמן קצר את החשוד - אחיה של הקורבן, גבר כבן 20.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אופיר פחימה עולה כי הנאשם המתגורר ביחד עם אמו ואחותו, החל משנת 2016 נהג הנאשם לצפות בסרטי פורנוגרפיה מסוג נקרופיליה במחשב בביתו. במהלך 2019 נהג הנאשם, להניח את הטלפון הנייד שלו בחדר האמבטיה לפני שאחותו הייתה נכנסת להתקלח, להסריט אותה בזמן המקלחת ולאחר מכן היה לוקח את הטלפון וצופה בסרטונים. במהלך חודש אוקטובר האחרון, בזמן שאמם הייתה בחופשה מחוץ לבית, החליט הנאשם להמית את אחותו על מנת לקיים יחסי מין עם גופתה. לאור האמור כשנותרו השניים לבדם בבית, לקח הנאשם סכין מטבח גדולה, נכנס לחדרה של אחותו ודקר אותה דקירות מרובות.

בשלב מסוים, ולאחר שאחותו נאבקה בו, הסכין נפלה מידו והיא הצליחה להיחלץ ממנו ולהימלט מהבית כשהיא סובלת מחתכים ודקירות בפניה ועורפה. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של ניסיון רצח, מעשה מגונה בבת משפחה ופגיעה בפרטיות.

עו"ד עידו רז ושני סגל שמייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את האח שמואשם בניסיון רצח אחותו: "מדובר באירוע משפחתי קשה והמשפחה עסוקה בשיקומה. הצעיר מתמודד לאורך השנים עם בעיות נפשיות והוא נעדר עבר פלילי. לאור מצבו הוא מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי מרגע מעצרו. כתב האישום הוגש היום וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. הצעיר ימשיך להיות מאושפז בתקופה הקרובה לצורך הסתכלות פסיכיאטרית על מנת לבדוק לעומק את מצבו. לאחר שנקבל את תוצאות הבדיקה ואת חומרי החקירה נציג את טענותינו בפני בית המשפט"/