אירוע האלימות באיילוןפרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי, כתב אישום נגד אריה גרינפלד, תושב תל אביב בן 36, לאחר שהכה באמצעות קסדה, נהג רכב בכביש איילון. גרינפלד טען כי הכה את נהג הרכב, לאחר שלטענתו פגע בו. לנאשם יוחסה עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.

מכתב האישום עולה, כי גרינפלד והמתלונן נסעו בנתיבי איילון, בין מחלף סבידור למחלף השלום, ונעצרו בצד הדרך לצורך החלפת פרטים. זאת, לאחר שגרינפלד טען כי המתלונן פגע בקטנוע עליו רכב. בין השניים התפתח דין ודברים, במהלכם היכה המתלונן את גרינפלד בפניו. לאחר מכן, הנאשם הוריד את הקסדה, ואז הכה את המתלונן בפניו. כתוצאה מהמכה, המתלונן נפל על הכביש, ניסה לקום, אך גרינפלד בתגובה רץ אליו ובאמצעות הקסדה הכה אותו פעם נוספת בפניו. 

לאחר מכן, החל גרינפלד ללכת לכיוון הקטנוע, כאשר המתלונן צועד בעקבותיו ומנסה לפניו אליו. בתגובה, זרק גרינפלד בחוזקה את הקסדה על פניו של המתלונן, וכתוצאה מהמכה, הוא התמודד על הכביש. בתוך כך, בבקשה המעצר שהוגשה, ציינו עורכי הדין דרור לוי וצחי יונגר כי "נסיבות הביצוע העבירות מעצימות את עילות המסוכנות של המשיב, נוכח האכזריות בה הכה את המתלונן".

עוד אמרו עורכי הדין כי "המשיב לא פסק מתקיפתו של המתלונן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה, ומיד שב להכותו במכה קסדה נוספת ולא חדל, עד לרגע שבו המתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו".