כתב אישום יוגש מחר נגד ליאור אדרי, תושב קרית שמונה בן 21, המייחס לו עבירת רצח של יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, שנדקר בחודש שעבר למוות באירוע אלימות בקריית שמונה.

מחקירת המשטרה עלה כי במרכז העיר קרית שמונה ארעה קטטה בין המנוח לבין ילדים שחגגו יום הולדת במועדון הסמוך למקום - הרקע לקטטה חשדם של הילדים כי המנוח תוקף את בת זוגתו. 

בעקבות הגעה של שוטרים למקום המנוח וחבריו עזבו את המקום והילדים חזרו למסיבת יום ההולדת אך בהמשך המנוח וחבריו חזרו למקום הקטטה לשם התאספו שוב הילדים שבילו במועדון ואילהם  הצטרפו חברה נוספים. 

בין הצדדים התפתח עימות קולני עד שחברו של המנוח דחף את הנאשם ואז התפתחה קטטה אלימה שכל צד תקף את הצד השני בשלב מסויים הנאשם בעט במנוח ובהמשך דקר את המנוח בבטנו ונמלט מהמקום כאשר קודם לכן ביקש מאחד הילדים להסתיר את הסכין. במקביל אחת הנערות שהבחינה במנוח מתמוטט הזמינה אמבולנס שפינה את המנוח לבית החולים כשהוא במצב אנוש.

חשוב להדגיש כי במשטרה ובפרקליטות מיהרו לסיים את החקירה בנוגע לרצח עצמו, תוך שהם נותנים לה עדיפות עליונה על מנת שבתום 30 יום של המעצר ניתן יהיה להגיש כתב אישום המסתמך על ראיות נסיבתיות, וזאת חרף העובדה שהסכין, כלי הנשק באמצעותו נרצח להנגהל, לא נתפסה עד כה.

במשטרה ספגו ביקורת בימים האחרונים על העובדה שבקטטה שקדמה לרצח היו מעורבים קצינים ונערים, ולמרות שרבים מהם נחקרו, לא הוגשו נגדם כתבי אישום בפרשה, אולם היחידה למאבק בפשיעה במרחב העמקים במחוז צפון שחקרה את הפרשה התמקדה בעניין הרצח על מנת שלא לאבד את התיק, וזאת לנוכח העובדה שמרבית המעורבים בקטטה הינם קטינים בני 12-14. החקירה לגבי האירועים האחרים נמשכת עדיין. נעצר עוד חשוד ששוחרר בשבוע שעבר, קטין בן 17, אשר שיתף פעולה וידע על מקום הימצאות הסכין, והוא נחשב לחשוד נוסף במעורבות ובקשירת קשר, אך המשטרה לא הצליחה לאתר את הסכין.

משפחת הנרצח טוענת שלא ייתכן שכל כך הרבה מעורבים בקטטה ורק כתב אישום אחד מוגש, אך גורם במשטרה אומר: "בסופו של דבר רק אדם אחד דקר את המנוח ולכן רק הוא מואשם ברצח, למרות שהוא מכחיש את החשדות נגדו. יש ראיות שמכרסמות בגרסה שלו. העובדה שאחרים שהיו מעורבים בקטטה לא הוגש נגדם כתב אישום נעוצה בעצם ברצון למקסם את החקירה ולגבש את התשתית הראייתית לגבש כתב אישום בגין הרצח, וכך נעשה. כל המעורבים האחרים לכאורה היו קטינים ולכן בשלב הזה הם שוחררו. הדקירות שדקר החשוד שיוגש נגדו מחר כתב אישום הן שהובילו למותו, הוא מת מדקירה ולא ממכות".