לאחר חטיפת גופת טירן פרו: שלושה תושבי חברון, בני 17, 19 ו-28 נחטפו במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) על ידי מספר גברים, בעת ששהו במתחם בכפר ירכא. מהמשטרה נמסר כי החוטפים ביצעו ירי באוויר, והכניסו את השלושה בכוח לתוך רכב. עוד נמסר כי השלושה אותרו סמוך למקום בו נחטפו, כשהם חבולים, ובהמשך הם פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ברשתות החברתיות פורסם תיעוד של רגע בו מספר צעירים מגיעים ודוחפים בכוח אדם לתוך רכב. בסרטון אחר, שלווה בטענות לפיהן בוצעו מספר מקרי חטיפה של ערבים בידי דרוזים, נראה אדם כשהוא יושב על הרצפה ומוקף באנשים.

כאמור, המקרה המדובר בירכא התרחש שעות לאחר הפגנת הענק של בני העדה הדרוזית, בדרישה להשיב את גופת הנער. לפי וואלה!, הנוכחים הניפו תמונות של פרו, וחלקם השמיעו קריאות נקמה על החטיפה: "אנחנו עדיין סומכים על כוחות הביטחון, אבל אם לא תושב הגופה ניכנס כל הדרוזים לג'נין ותושבי העיר יישאו באחריות". 

שימוש ביצירות לפי סעיף 27 א' לחוק זכות יוצרים, תשס"ח 2007: מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected] בבקשה לחדול מעשיית השימוש ביצירה תוך ציון שם מלא מספר טלפון ובצירוף הצילום / התוכן