חקירת החשד לרצח יורי וולקוב בחולון: היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה היום (חמישי) לאחר פעילות מודיעינית ומבצעית חשוד בן 22 תושב חולון בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בעיר. מדובר בעבריין מקומי אשר הובל אל משרדי ימ"ר תל אביב לחקירה. החשוד הורשע בעבר בכמה עבירות אלימות, אך נשלח לעבודות שירות בלבד.

החשוד ברצח יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א. בנוסף לו נעצרו ארבעה חשודים המעורבים בעבירות שיבוש חקירה ועוד, ומחר הבוקר יוחלט האם להביאם בפני שופט. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה עד ה-30 בנובמבר. 

"אשתו וילדיו של יורי שבורי לב, בלתי נתפס איך אפשר בקלות כזו להרוג"
אלמנתו של יורי וולקוב: "הסתכלתי על רוכב האופנוע, והבנתי שמשהו איתו לא בסדר"

במהלך פעילות מבצעית חקירתית ומודיעינית של היחידה המרכזית של מחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר.

תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

המשטרה תפסה קודם כל שני פעילים תושבי יפו, שבאו וניסו לעזור לו במילוט. עדיין לא בטוח האם הוא בעל האופנוע שהיה בזירה. החקירה נמצאת בראשיתה, החוקרים עדיין מנסים לאסוף ראיות שיובילו להפללת החשוד.

כזכור, יורי וולקוב, עובד בית החולים איכילוב בן 52, נדקר אתמול למוות לאחר שנפגע בעקבות ויכוח על זכות קדימה בדרך ברחוב אילת פינת יוספטל בחולון. מתיעוד של מצלמת רכב שנקלע לזירת האירוע, רוכב האופנוע עולה על אי תנועה בצומת וחוסם את דרכה של אשתו. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה חפץ חד, דוקר אותו בפלג גופו העליון ונמלט.