היום (שישי) הותר לפרסום כי מי שנעצר אמש בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב הוא עדי מזרחי, תושב חולון בן 22. בדיון שנערך בבית המשפט פורטו הסעיפים נגדו, כאשר תחילה הופיע הסעיף - "המתה בקלות דעת" בלבד. לאחר לבטים ובדיקה מול גורמי החקירה והפרקליטות, המשטרה החליטה לייחס לו עבירת רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשישה ימים.

תחילה, שקלו במשטרה לייחס לנאשם המתה בקלות דעת בלבד. אך, ככל הנראה לאחר ביקורת מצד משפחת המנוח וגורמים נוספים, הביאו את נציג המשטרה להגיש בסופו של דבר סעיף רצח. בימ"ר ת"א ממשיכים בפעילויות טכנולוגיות סמויות במטרה לאסוף ממצאים וראיות שיקשרו את החשוד לעבירת רצח.

אלמנתו של יורי וולקוב ז''ל (צילום: דוברות איכילוב)
אלמנתו של יורי וולקוב ז''ל (צילום: דוברות איכילוב)

נזכיר כי עדי מזרחי היה חבוש קסדה ופרטי זהותו לא היו ידועים, ורק מעקב סמוי הביא למעצרו יחד עם שניים נוספים, כשהשניים הגיעו לביתו בשכונת ג'סי כהן בחולון ועזבו אותו כשהם רכובים על אופנוע. במשטרה מעריכים שהשניים סייעו לחשוד להבריח את האופנוע עליו רכב במהלך האירוע.

עו"ד אבישג כהן שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את עדי מזרחי: "החקירה נמצאת בראשיתה ואנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה. במקביל אנו מצפים שמח"ש תחקור את התנהלות השוטרים שהובילה לפציעתה מירי של אישה הרה".

כזכור, יורי וולקוב, עובד בית החולים איכילוב בן 52, נדקר אתמול למוות לאחר שנפגע בעקבות ויכוח על זכות קדימה בדרך ברחוב אילת פינת יוספטל בחולון. מתיעוד של מצלמת רכב שנקלע לזירת האירוע, רוכב האופנוע עולה על אי תנועה בצומת וחוסם את דרכה של אשתו. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה חפץ חד, דוקר אותו בפלג גופו העליון ונמלט.

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]