לאחר שמסר גרסה ראשונית לפיה הוא קשר את האופנוע לזירת האירוע אולם טען כי לא הוא ביצע את הרצח, ובתום בליץ שניהלו מולו חוקרי ימ"ר תל אביב, אתמול בלילה נשבר עדי מזרחי, הודה בביצוע הרצח וטען כי הביע חרטה אותה ביקש להעביר גם למשפחת וולקוב.

"לא מאמינים שלא תשוב הביתה": יורי וולקוב שנדקר למוות בחולון הובא למנוחות
אלמנתו של יורי וולקוב: "הסתכלתי על רוכב האופנוע, והבנתי שמשהו איתו לא בסדר"

"פעלתי מתוך חשש וכתגובה אינסטינקטיבית כשראיתי את הגבר מגיע לעברי בעת שניהלתי שיחה עם האישה. עשיתי מקצה שיפורים על האופנוע ולכן חששתי שהיא מצלמת את האופנוע. פניתי אליה והתנהל בינינו דין ודברים. כשבן זוגה הגיע הגבתי ללא מחשבה, מתוך מצוקה שבה הייתי, ונעצתי בו את החפץ שהחזקתי", סיפר מזרחי לחוקרים.

חשוב להדגיש כי כלי הרצח טרם נתפס אך כבר עתה ברור כי לא מדובר בסכין אלא בחפץ חד אחר, אותו נעץ מזרחי בליבו של הקורבן. במשטרה לא בטוחים עדיין האם מדובר בכלי עבודה או בחפץ חד אחר. מזרחי המשיך וסיפר לחוקרים: "מיד לאחר האירוע המשכתי הביתה, אז גם נודע לי שנקבע מותו של הבחור. מהשלב הזה נכנסתי ללחץ, התחלתי לנסות באמצעות חברים להבריח את האופנוע וביקשתי שיסייעו לי להימלט".

תיעוד אירוע הדקירה בחולון. צילום לפי סעיף 27'

נציין כי ביום מעצרו של מזרחי ארבו בלשים ושוטרים אל ביתו כשהם ממתינים להתפתחות. בשלב מסוים כשיצאו מחצר הבית שני צעירים מיפו כשהם רכובים על אופנוע זינקו לעברם הבלשים ועצרו אותם. אחד מהם היה זה ששיתף פעולה וסיפר לשוטרים על הווידוי של מזרחי ועל כך שביקש ממנו סיוע למלט את האופנוע ולעזור לו.

לשוטרים היה ברור כי רק אם מזרחי יודה הדרך לפענוח תהיה קלה ובטוחה, ובדיעבד מסתבר כי לא טעו. לשוטרים הובהר כי מיד אחרי שנקבע מותו של וולקוב להסיר אמצעים שהצמיד לאופנוע כדי לשפר את יכולותיו, ניסה לבצע פעולות במכשיר הנייד שלו, תכנן להימלט וביצע פעולות של שיבוש חקירה. כאמור החקירה נמשכת.