עובדת במעון בהוד השרון עוכבה היום (שלישי) לחקירה ושוחרה למעצר בית בחשד שהשאירה חומר ניקוי בבקבוקי התינוקות במעון בו עבדה. מהמרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית נמסר כי שני פעוטות כבני שנתיים וחצי הגיעו למחלקה לרפואה דחופה ילדים, עם חשד לשתיית משקה שהיה מהול באקונומיקה. לאחר חקירתה של העובדת גובר החשד לרשלנות.

ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר"ד הילדים עידכנה: "הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה".

חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על שני התינוקות בגילאי שנתיים, שהועברו לטיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר בעיר, זאת לאחר שעל פי החשד בעת ששהו במעון שתו מים מבקבוק בו הושאר חומר ניקוי. חקירה מהירה שניהלו חוקרי התחנה העלתה חשד לגבי אחת העובדות במקום - תושבת העיר בת 28, אשר עוכבה כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא.

מטעם עיריית הוד השרון נמסר: "במהלך שגרת יום פעילות של מעון בהוד השרון, מעון יום שיקומי, המופעל מטעם משרד הרווחה על ידי עמותה, שני פעוטות חשו לא בטוב ופונו למיון, ככל הנראה בשל חשיפה לחומר לשטיפת כלים. מצבם של הפעוטות קל והם נמצאים עם הוריהם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, אגף הרווחה של עיריית הוד השרון מלווה את המשפחות".