בית משפט השלום האריך היום (רביעי) בשנית, הפעם בשישה ימים, את מעצרו של עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב באירוע הטרגי שהתרחש בחולון לפני כשבוע, במהלכו דקר למוות את וולקוב לאחר דין ודברים שניהל עם בת זוגו. 

"לא מאמינים שלא תשוב הביתה": יורי וולקוב שנדקר למוות בחולון הובא למנוחות
הרצח המזעזע בחולון: החשוד עדי מזרחי חזר לשמור על שתיקה

המשטרה ביקשה להאריך את המעצר ב-15 ימים, כאשר נציגה ציין שהחשוד הודה במהלך חקירתו ברצח, ואף אחרי ששחזר את המעשה בחדר החקירות הוא אישר כי בעת שיצא מביתו הוא היה עם כלי הרצח ברשותו. אלא, שלאחר מכן הקפיד לשמור על זכות השתיקה, ואף סירב לצאת ולשחזר את המעשה בזירת האירוע. 

פרקליטתו של החשוד, עורכת הדין אורית חיון, טענה בבית המשפט כי "הפרטים שהודלפו לכלי התקשורת רחוקים מהאמת", וציינה כי "החפץ שבאמצעותו דקר את הקורבן הינו מברג פשוט". 

עורכת הדין חיון טענה כי לא מדובר ברצח. לדבריה, מרשה הוחזק בתנאים "לא אנושיים", כשהוא לא ישן ולא אוכל במשך ארבעה ימים. עוד טענה כי החוקרים "הסבירו לו שזה לא תיק רצח וכדאי לו להודות, וכל זה עשו ללא שהחקירה תתנהל תחת הקלטה". 

השופטת מתחה ביקורת על כך שבעוד החקירה מתנהלת בחשאיות בבית המשפט, העדות של החשוד מודלפת לכלי התקשורת, והנחתה את נציג המשטרה לבחון את הנושא. זאת, לאחר ששמעה את טענותיה של עורכת הדין חיון. 

החשוד ברצח בחולון (צילום: אבשלום ששוני)
החשוד ברצח בחולון (צילום: אבשלום ששוני)

יחד עם זאת, ציינה השופטת כי מדובר ב"אירוע חמור וקשה, שתוצאתו קטלנית. הארכת המעצר מתבקשת לצורך ביצוע שורת פעולות חקירה, והחשד הסביר התחזק במהלך ימים החקירה, גם מבלי לקבוע איזו עבירה יש לייחס לחשוד. לא נותרו עוד הרבה פעולות לחקירה", סיכמה שהחליטה להאריך את המעצר, כאמור, בשישה ימים. 

עורכת הדין חיון המשיכה וציינה כי המשטרה הדליפה חומרים מהחקירה, ואמרה שכדי להאשים חשוד ברצח יש להציג מניע, תכנון ואינטרס, ו"זה לא המקרה", לדבריה.