מכת מדינה: האלימות בכבישים נמשכת, והיום (חמישי) פורסמו שני מקרים נוספים מהימים האחרונים של תקיפת נהגי אוטובוס. במקרה הראשון, המשטרה פתחה בחקירת תקיפה נהג אוטובוס הלילה בצומת קרית אתא על ידי מספר נערים. מהחקירה עולה מספר נערים שהיו על האוטובוס סברו כי הנהג לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת שעלתה לאוטובוס ועל רקע זה תקפו אותו באגרופים וריססו לעברו גל פלפל. בהמשך הנערים השליכו סלע לעבר שמשת האוטובוס וניפצו אותה. כתוצאה מהתקיפה נהג האוטובוס נפצע באורח קל ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

במקרה השני, עצרה המשטרה חשוד שתקף באכזריות בשבוע שעבר, באמצע נסיעה, נהג אוטובוס בעיר יקנעם לאחר שזה לא אפשר לו לרדת באמצע רמזור. מחומר החקירה עולה כי החשוד ביקש מנהג האוטובוס לרדת ברמזור ולא בתחנה. כשהנהג סירב החל החשוד לתקוף אותו במהלך הנסיעה וגרם לו לפציעה.

התקיפה באוטובוס ביקנעם (צילום: דוברות המשטרה)
התקיפה באוטובוס ביקנעם (צילום: דוברות המשטרה)

בנוסף, תושב עכו נעצר בחשד שתקף אתמול באמצעות אלה, סמוך לעין המפרץ נהג רכב שלא אפשר לו להכנס לנתיב נסיעתו וגרם נזק לרכבו. מהחקירה עולה כי הקורבן לא אפשר לנהג רכב אחר להכנס לנתיב נסיעתו ועל רקע זה נהג הרכב חסם את נתיב נסיעתו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו במוט ברזל והחל להכות באמצעות המוט ברכבו של הקורבן וכן בידו ונמלט מהמקום. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן חבלות והוא קיבל טיפול המרכז הרפואי לגליל בנהריה.