בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה היום (ראשון) מעבירת רצח את אוריאל זווית, תושב חולון שירה למוות ביורי פודובני במהלך וויכוח על חניה לפני כשלוש שנים. במקום פסק נגדו בית השופט כי הוא אשם בעבירות הריגה ותקיפה בנסיבות מחמירות של החזקת נשק. הנימוק לזיכוי מרצח היה כי "הירי בוצע תוך כדי קטטה ותנועה, ולא היה בכוונתו". הכרעת דין זו מתקבלת על רקע הסערה הציבורית סביב הרצח במעבר החציה בחולון לפני כשבועיים.

פודובני עבד בחנות שכנה לעסק משפחתי אותו ניהל זווית יחד עם אביו ואחיו בחולון. לפי כתב האישום שהוגש במרץ 2019, ביום הירי החנה מנהל החנות של פודובני את מכוניתו ליד העסק של זווית, והאחרון הבחין בו ואמר לו שלא יחנה במקום, ובין השניים פרץ ויכוח קולני ואלים, אליו הצטרף אביו של זוית. מנהל החנות נמלט מהמקום, אך לאחר מכן שב אליו יחד עם עובדיו, כשפודובני ביניהם.

במקום התחדשה קטטה נוספת וגדולה יותר, במהלכה שלף זווית את אקדחו ממכנסיו, נופף בו, כיוון לעברו של המנהל וירה פעם אחת באוויר. בהמשך הבחין זווית בפודובני מתקדם לעבר אחיו ואביו בניסיון לתקוף אותם - כיוון את האקדח למרכז גופו וירה בו מטווח קרוב. פודובני נפגע בפלג גופו העליון והתמוטט במקום. לאחר מכן זווית כיוון את האקדח לכיוון המנהל, ירה פעם נוספת ופספס.

פודובני הותיר אחריו שלוש בנות - מליסה, התינוקת המשותפת לו ולאשתו סיגלית קרן, ושתי בנותיו מנישואים קודמים - כריסטינה וסאם.