יומיים אחרי שהוציאה צו מניעה נגד פעילת הליכוד אורלי לבעו"ד ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה והתובעת הבכירה בפרשת בנימין נתניהו, הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרה כנגד רמי בן יהודה, פעיל ליכוד בכיר, בחשד להסתה נגדה ונגד בנה. בן יהודה צפוי להיחקר בימים הקרובים באזהרה.

נזכיר כי בן יהודה היה זה שהפיץ בעבר את כתובת המגורים של הדס קליין, עדת התביעה המרכזית באחד התיקים נגד נתניהו.

תלונתה של בן ארי תועבר לבחינת אגף החקירות והמודיעין (אח"מ) של המשטרה ומיד לאחר מכן היא תועבר ככל הנראה לאחת מיחידות להב 433, המנהלת חקירות בעניינם של אישי ציבור ועובדי ציבור בכירים. נוכח העובדה שהחשוד אינו איש ציבור לכאורה לא מן הנמנע כי החקירה תופנה אל אחת היחידות המחוזיות במשטרה. 

נציין כי יומיים קודם התלונה במשטרה הוציא שופט בית משפט השלום בתל אביב עמית יריב צו מניעה כנגד אורלי לב, פעילה מרכזית גם היא מהליכוד, האוסר עליה לפרסם כל דבר אודות עו"ד בן ארי ובנה, וכן הורה לה להסיר פרסומים שכבר עלו ברשתות החברתיות.

בהחלטתו כתב השופט עמית יריב כי "גם בזירה זו של ביקורת ציבורית, חריפה לעתים, אסור באיסור חמור להגיע למצב שבו הכול כשר והכול מותר. נקודת הגבול עוברת, לטעמי, כאשר חיצי הביקורת אינם מופנים כלפי איש הציבור עצמו, אלא כלפי בני משפחתו".