תחנת מוריה שבמחוז ירושלים פתחה בימים האחרונים בחקירה בעקבות תלונה שהגישה עובדת בבית החולים אלי"ן בירושלים, ממנה עולה חשד לפיו שבעה אנשי צוות מכח עזר ביצעו עבירות מתחום המין, לכאורה, במטופל.

את הפרטים חשף בפני העובדת אח חדש שמועסק בבית החולים, זאת לאחר שסבר כי מערכת היחסים בין העובדים למטופל בלתי תקינה. מדובר באיש צוות סיעודי ששם לב למגע לא מקצועי בין כח עזר למטופל, ולכן דובב את המטופל שתלוי בעזרה לכל צרכיו. המטופל שיתף במסכת התנהלות לא נאותה, המעלה חשד לפגיעה בפרטיותו ואף בעלת אופי מיני.

הותר לפרסום: זה המורה החשוד בעבירות מין במוסד חינוכי בשומרון

עם קבלת הדיווח מאותו אח החליטה הנהלת בית החולים לפנות למשטרה, והנושא נמצא כעת בחקירה ראשונית, כאשר טרם בוצעו מעצרים בשלב זה.

הנהלת בית החולים מסרה כי העובדים הושעו באופן מיידי מעבודתם, וכי "מדובר במקרה חריג והוא יטופל במלוא חומרת הדין. בית החולים ממשיך לפעול כשגרה, פועל בתיאום מלא עם המשטרה ומחוייב לשלום כל הבאים בשעריו". עוד ציינו בבית החולים כי "המטופל מקבל סעד וליווי מהצוות הבכיר בבית החולים. אנו מזועזעים מההתנהלות החריגה שנחשפה, ונפיק את המסקנות הנדרשות כדי להבטיח שאירועים כאלה לא ישנו".

מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה נפתחה חקירה בתחנת מוריה. בשלב זה מדובר על תלונה אחת שהוגשה. החוקרים בוחנים את הנושא ומנסים להתחקות אחר האירועים. ככל שיהיו תלונות נוספות נטפל בפרשה עד למיצויה כדין".