בלשי היחידה למאבק בפשיעה של מרחב שפלה מנהלים מצוד אחר חשודים במעורבות בניסיון החיסול הלילה (בין שני לשלישי) במנהרה בכביש 6. במשטרה מעריכים כי יש ביכולתם לשים את היד על המעורבים. 

נציין כי מדובר באירוע שבו התקבלו מספר דיווחים אודות תגרה בין נהגים בכביש 6, כאשר בתיאור שנמסר למשטרה דווח על רכב יוקרתי ומפואר מסוג למבורגיני, ועל רכבים נוספים הקשורים לאותו עימות בכביש שבעטיו נחסם ציר התנועה. 

בזמן שהגיעו השוטרים למקום הם נוכחו לדעת כי מדובר באירוע חמור הרבה יותר, שנחלק לשלושה שלבים, כאשר בשלב הראשון, במהלך ויכוח שהרקע שלו נמצא בחקירה, חסמו מספר רכבים את כיוון נסיעתו של הלמבורגיני, ומהם יצאו מספר דמויות שתקפו באלימות את שני יושביה, היכו אותם ודקרו אותם. 

ניסיון החיסול בכביש 6 (צילום: דוברות המשטרה)
ניסיון החיסול בכביש 6 (צילום: דוברות המשטרה)

בכך לא הסתיימה הדרמה, ובזמן שאזרחים, בהם גם איש רפואה בן מיעוטים שחלף במקום, העניקו טיפול לפצועים והתוקפים עזבו את המקום, הגיח אופנוע שביצע ירי לעבר הלמבורגיני. כתוצאה מהירי נפגעו גם הפצועים שפונו על ידי מד"א לבית החולים במצב קשה ובינוני. 

הדרמה הזו, שהתחוללה מול עיניי נוסעים אחרים וחלקה אף תועדה, נמצאת בשעות אלו במרכז הפעילות והחקירה של מרחב שפלה, כאשר התברר ששני הפצועים הינם תושבי מזרח ירושלים המוכרים למשטרה וידועים גם ככאלה שעוסקים בתחום רכבי היוקרה. 

עוד נודע כי הרכב המדובר מופיע ברשומות עדיין כרכב שנמצא בתהליך מכס בנמל, וכי הוא יובא לכאורה לארץ על ידי תושב מחוז המרכז. במשטרה סבורים כי הרכב אינו מוקד הוויכוח בין המעורבים, וכן כי הוא לא נגנב. 

להערכת החוקרים מדובר בסכסוך על רקע אחר, שמקורו נמצא עדיין בחקירה, והם סבורים כי התוקפים ארבו לשני הפצועים, חסמו את דרכם במכוון במנהרה, במקום שבו לא יוכלו להימלט, ושם החליטו לבוא חשבון עמם.

כאמור, החקירה נמצאת בעיצומה, וכוחות גדולים משקיעים במצוד אחר המעורבים, במטרה לשים עליהם את ידם ולהביא למעצרם. במקביל, המשטרה גובה עדויות גם מבעל הרכב הרשמי במטרה לבחון כיצד הגיע הרכב לידי הקורבנות שעדיין מאושפזים בבית החולים ולא יכולים לשתף פעולה בחקירה בשלב זה.