אחרי שהפסיד בתביעת הדיבה: יאיר נתניהו דרש מהמדינה לשלם במקומו את הפיצויים בסך מאות אלפי שקלים לעורך וואלה לשעבר אבי אלקלעי, בטענה שהפסיד בתביעה בגלל רשלנות של עובד מדינה, שלטענתו לא העביר לו את כתב התביעה. 

כזכור, גזר הדין נגזר על נתניהו לאחר ערעורים חוזרים ונשנים ואף בקשה לבטל את פסק הדין. הוא חויב לשלם לאלקלעי סכום של 250 אלף שקלים בעקבות ציוצים קונספירטיביים ששיתף ברשתות החברתיות שהכפישו את אלקלעי. הסכום תפח לכ-420 אלף שקל אחרי שנוספו לו הוצאות משפט, ריביות ותשלום להוצאה לפועל.

אלקלעי תבע סכום של חצי מיליון שקלים מנתניהו ומהבלוגר אבי זלינגר, זאת בגין עשרות פרסומים שפורסמו כנגדו, בהם קראו לחקור את אלקלעי בגין מעורבותו כביכול ב"תפירת תיק" נגד ראש הממשלה לשעבר כחלק מחקירת "תיק 4000". הפרסומים שותפו בעמודי הפייסבוק והטוויטר של נתניהו. 

מפרקליטות מחוז תל-אביב נמסר בתגובה כי טרם התקבלה החלטה בנוגע לבקשתו של נתניהו. "בא כוחו של יאיר נתניהו פנה לפרקליטות בבקשה לכסות את סכום הפיצויים שבית-המשפט פסק נגד לקוחו בתביעת הדיבה", נמסר מהפרקליטות. "בהחלטת בית-המשפט, שאושרה על-ידי בית-המשפט העליון, נקבע כי התביעה נמסרה לו כדין. בימים הקרובים תימסר לבא כוחו של הפונה תשובת המדינה".