בוקר אלים במיוחד: פריט אמל"ח אותר הבוקר (שלישי) בחנייה הסמוכה לבניין בו מתגורר העיתונאי שמעון איפרגן, זאת ארבעה ימים לאחר שהונח רימון הלם סמוך לביתו. שוטרי תחנת באר שבע נמצאים במקום, ביחד עם חבלן משטרתי, והזירה נמצאת בטיפול. אין נפגעים ולא נגרם נזק. בתוך כך, באירועים נוספים שהתרחשו הלילה והבוקר התפוצץ מטען חבלה ברכב בנתיבות, ורימון הלם הושלך לעבר מבנה באור יהודה. 

מ-mako נמסר בתגובה: "אנחנו מקווים שהמשטרה תגביר את מאמציה בחקירת האיומים לאור עליית המדרגה והסכנה המוחשית לחייו של עיתונאי בישראל".

העיתונאי שרימון הונח בפתח ביתו בבאר שבע: "יכול להיות שאקבל כדור בראש"

כזכור, האירוע הקודם התרחש ביום שישי האחרון. איפרגן שיחזר את ההתרחשויות בראיון ל"כאן ב'", וציין כי שלושה ראשי ארגוני פשע מרכזיים יצרו עמו קשר בתקופה האחרונה. בפתח הראיון סיפר איפרגן על השתלשלות האירועים שהביאה לגילוי הרימון: "האחיין שלי הגיע ביום שישי בערב להביא לי אוכל מאמא שלי. הוא פתח את הדלת ואמר לי 'שמעון, מה זה השקית הצהובה'. ואז אני מסתכל ורואה רימון שגלש כבר לתוך הבית. צעקתי עליו שיברח מהמקום והתקשרתי למשטרה".

"העולם הזה הוא עולם מאוד מורכב. אתה כותב על איזה עבריין, אז הוא חושב שאתה אויב שלו, הוא מסמן אותך. קשה להם לקבל את זה שאתה כותב מידע שהוא חשוב לציבור, שמזהיר את הציבור", אמר, "במדינה הזאת, חייהם של עיתונאים, עורכי דין ונשים שנרצחו לא באמת חשובים למישהו. אם אתה לא שופט בישראל, זה לא מעניין אף אחד. שופטת בתל אביב - כל המשטרה עליה. כל המשטרה שם 24 שעות שומרת עליה בגלל ניסיון לפגוע בה".

הוא סיכם: "נתתי למשטרה הכל, ברמה שעם קצת חקירה מודיעינית וקצת עבודת סייבר קטנה שלי אפשר להגיע למי שהניח את הרימון ולעצור אותו. אם זה יעזור, אני לא יודע. יכול להיות שאחרי הרימון אני גם אקבל כדור בראש. אני לא צוחק".

בוקר אלים במיוחד

במהלך הלילה והבוקר התרחשו אירועים אלימים נוספים, כאשר סמוך לחצות התקבל במשטרה דיווח על שמיעת פיצוץ ברחוב כנען באור יהודה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו פגיעת ירי במבנה ושרידי רימון הלם על רקע פלילי. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

מספר שעות לאחר מכן, בשעות הבוקר אירע פיצוץ ברכב ברחוב שלום דנינו בנתיבות. כתוצאה מהפיצוץ נפצע אדם שישב ברכב, כאשר בשלב נסיבות האירוע בבדיקה.