לאחר הדברים הדרמטיים שהשמיעה אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים, עדותה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לשעבר, ד"ר יפעת בן חי-שגב, נמשכת הבוקר (רביעי).

עדת תביעה בתיק 4,000: "עברתי חקירה מגמתית, אין לי אמון במערכת"

ד"ר בן חי-שגב חזרה ואמרה בחקירתה היום כי "כל הגורמים המקצועיים אישרו את מיזוג בזק-יס". תירוש טענה: "עבדו בשבת כי היה לחץ לאשר את מיזוג בזק-יס בדדליין של בזק. בן חי-שגב השיבה: "יעידו בני משפחתי - זה טריוויאלי. מי שלא שומר שבת, הגיוני שיעבוד".  

במהלך הדיון הביעו השופטים ביקורת על הדלפת תמלילי החקירות של העדים במשטרה לתקשורת. השופטת רבקה פרידמן פלדמן אמרה: "אני מבקשת שתתבצע בדיקה איך יכול להיות שתמלילי חקירה במשטרה מסתובבים בתקשורת". השופט משה בר-עם הוסיף: "זה פוגע בהליך התקין".

בן חי-שגב עוררה אתמול דרמה באולם בית המשפט המחוזי בירושלים, כשטענה כי החקירה שלה הייתה "רשלנית ומגמתית". הפרקליטות ביקשה להכריז עליה כעדה עוינת, אך השופטים דחו את ההחלטה, ובמקום זאת אפשרו לתביעה לחקור בשיטה של חקירה נגדית.

בנוסף, סיפרה כי קודמו של פילבר נהג נגדה בסנקציות לא חוקיות של עיכוב תקציב המועצה, על מנת לכפות עליה לא להתקדם במיזוג בזק ויס. כאשר התובעת תירוש שאלה אותה מדוע לא אמרה זאת בעבר, השיבה לה שגב כי "מעולם לא נשאלתי על זה".  

בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: ניברן ברודקאסט