פרשת הפדופיליה בבית החולים רמב"ם: פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד אורן חננייב (28) מקרית ים בגין עבירות מין. זאת, לאחר שצילם איבר מין של אישה בעודה מורדמת לפני ניתוח, וכן צילם תמונות עירום של קטין ושלח אותם לחברו. בנוסף, החזיק הנאשם אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טל בנאי גת עולה כי במהלך ספטמבר השנה עת שימש חניינב כאח מסייע בניתוח בבית חולים רמב"ם, צילם את איבר מינה של החולה בעודה מורדמת לקראת הניתוח.

בנוסף, מספר חודשים לפני צילם הנאשם קטין כבן ארבע ערום לאחר מקלחת. עוד עולה כי חננייב שלח באמצעות אפליקציית הטלגרם, לחברו דניל יעקב, סרטוני תועבה בדמותו של קטין וכן החזיק אלפים רבים של תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים בעת קיום יחסי מין עם בגירים ו/או קטינים, ואף עם חיות.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד טל בנאי גת כי "המעשה המגונה שבוצע על ידו בוצע בצעירה מורדמת לצורך ניתוח, תוך הפרה בוטה של האמון הניתן בו במסגרת תפקידו כאח האמור לסייע בניתוח האמור. צילום הקטין הערום נעשה בביתו, מקום בו אמור הקטין לרגיש בטוח ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".

לחניינב יוחס עבירות של מעשה מגונה באישה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האישה, עבירה של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, עבירה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.