בבית משפט השלום בתל אביב מתקיים היום (ראשון) דיון בבקשה שהגישה ליאת בן ארי, התובעת במשפטו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, להוציא צו הטרדה מאיימת נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה, לאחר שפרסם איומים ברשתות החברתיות נגד בנה.

בן יהודה הציע "התחייבות ג'נטלמנית" כי ימחק את הפרסומים נגד בנה של בן ארי ולא לפרסם בעתיד פרסומים דומים. בן ארי העירה כי היא "לא רואה בו ג'נטלמן" ועדיין מבקשת להוציא נגדו צו.

במהלך הדיון התפרץ לאולם תומך של בן יהודה, ואמר "באנו מרחוק לתת את קולנו. היידה רמי. אנחנו רוצים להיות נוכחים במקום". השופטת ביקשה ממנו לצאת, והוא השיב: "יש מספיק מקום, משפט של חונטה. אנחנו יודעים בדיוק מה המשפט הזה. חונטה מנסים להפיל את רמי . מודעים לעניין. ליאת בן ארי שקודם כל תנקה את עצמה. גועל נפש". השופטת יצאה מהאולם, והדיון הופסק וחודש אחרי זמן קצר.

נזכיר כי בן יהודה היה זה שהפיץ בעבר את כתובת המגורים של הדס קליין, עדת התביעה המרכזית באחד התיקים נגד נתניהו. נציין כי יומיים קודם התלונה שהגישה בן ארי במשטרה, לפני כשבועיים, הוציא שופט בית משפט השלום בתל אביב עמית יריב צו מניעה כנגד אורלי לב, פעילה מרכזית גם היא מהליכוד, האוסר עליה לפרסם כל דבר אודות עו"ד בן ארי ובנה, וכן הורה לה להסיר פרסומים שכבר עלו ברשתות החברתיות.