עליית מדרגה נוספת במלחמות בין ארגוני הפשע בדרום: המשטרה פתחה הלילה (בין ראשון לשני) בחקירת חשד להנחת מטען שהוביל להצתת רכב חונה ברחוב צה"ל באשדוד. מתחקור ראשוני עולה כי המטען הופנה לעבר "חייל" בארגון הפשיעה של אייל נגר, מי שמסתמן כיורשו של העבריין בני שלמה, שחוסל בתחילת אוקטובר ליד אזור. 

חיסול בני שלמה: יורשו של ראש ארגון הפשע נעצר בנתב"ג בחשד שתכנן נקמה

כזכור, נגר נעצר בחודש שעבר בנתב"ג בחשד שתכנן להוציא לפועל נקמה בעקבות חיסולו של שלמה. לאחר שבית משפט השלום באשקלון הורה על שחרורו ללא תנאים, החליט בית המשפט המחוזי בבאר שבע להפוך את ההחלטה ולהשאירו במעצר בית, לצד הרחקתו מאזור הדרום. מספר ימים לפני כן שוחררו ממעצרם שני החשודים המרכזיים במעורבות בחיסול שלמה - סטודנט לרפואה ואחיו.

ב-3 באוקטובר, כאמור, חוסל שלמה על ידי מתנקשים רעולי פנים שירו בו ובאדם נוסף בתחנת דלק בדרך השבעה.  כתוצאה מהירי נפצע שלמה באורח אנוש ואילו חברו נפצע באורח קשה. השניים פונו לבי"ח וולפסון ועם הגעתם נקבע מותו של הבכיר, ואילו חברו נכנס לחדר ניתוח.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מעצר חשודים ברצח בני שלמה  (צילום: מתוך רשתות לפי סעיף 27 א על פי זכויות יוצרים)
מעצר חשודים ברצח בני שלמה (צילום: מתוך רשתות לפי סעיף 27 א על פי זכויות יוצרים)

קצין משטרה שלא היה בתפקיד, הבחין בהתרחשות והחל במרדף אחר המתנקשים ברכב הנמלט. בשלב מסוים הצליח הקצין להשיג את הרכב החשוד שניסה לנגח אותו בתגובה, קצין המשטרה נפל מהקטנוע ולאחר שהצליח להתייצב ירה מספר יריות לעבר חלקו האחורי של הרכב. בשלב זה פרקו החשודים מהרכב, עברו לצידו השני של הכביש ובאיומי אקדח שדדו רכב מנהג תמים שעבר במקום ונמלטו לכיוון מזרח. 

החיסול הדרמטי של ראש ארגון הפשיעה הגיע בשיאה של "מלחמת עולם" בעולם התחתון בין ארגוני פשיעה משמעותיים שהיריבות ביניהם גבתה כבר מחיר דמים. נציין כי החיסול בוצע באזור שנחשב מחוץ לגבולות השליטה של אותו ארגון