נצ"מ בדימוס אפרים 'קרמנישט' ארליך שוחח היום (שני) עם גיא פלג וגדעון אוקו ב-103FM על הסדר הטיעון שנחתם אמש עם ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי, במסגרתו נגזרו עליו 11 חודשי מאסר בגין תיק של סחיטה באיומים, ומתח ביקורת חריפה: "גזר הדין מביא את הפושעים להבין שהפשע משתלם". החשודים שנעצרו במסגרת הפרשה, משוייכים לארגון הפשיעה של שלום דומרני ומיכאל מור.

החשודים שנעצרו משוייכים לארגון הפשיעה של שלום דומרני ומיכאל מור

ארליך סיפר כי "יוסי מוסלי, ראש ארגון פשע שנים רבות, שוקע מכף רגל עד ראש בעולם העבריינות והפשע מאז שהיה נער קטן מתקופת כפר שלם ושכונת התקווה. מיוחסים לו אי אלו פשעים חמורים שהוא ביצע, חזר לארץ, וכעת נוצר התיק הזה שלמעשה הוא איים, ניסה לסחוט כשהוא היה בדרום אפריקה אנשי עסקים". 

הוא הדגיש: "בעיניי גזר הדין הזה למעשה הוא מביא את האנשים ואת הפושעים בייחוד כדי להבין שכנראה הפשע משתלם, זה המסר העיקרי. מה זה 11 חודש? עם סחיטה באיומים על סעיף שהוא או שבע או תשע שנות מאסר, 11 חודשי מאסר זה כלום ושום דבר".

"תוריד שליש, תוריד ימי מאסר שישב ונגמר הסיפור, על עברה של סחיטה ואיומים. היום כשאנחנו מדברים על מצב של אלימות, תראה מה שקורה פה, כל דבר אתה רק מוציא מילה ישר מאיימים עלייך, מכסחים אותך, אם אלה העונשים שבית המשפט מוצא לנכון בתיק שיש ראיות". 

הוא הסביר מדוע הוא מפנה את האצבע לכיוון בית המשפט: "פה בית המשפט שלח אותם לעשות סוג של גישור לשכנע, מינימום בית המשפט תורם פה את חלקו, התאכזרות לאזרחים הטובים. קח את הפרקליטות וקח את בתי המשפט, ביחד ועם התנהלותם המקלה, במצב הנוכחי הם גורמים להתאכזר באזרחים טובים ותמימים". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm