הרצח הכפול שהתרחש אמש בנצרת, ובו נורו למוות פיראס אל-היב בן ה-33 ובנו פארס בן השנתיים וחצי, ממשיך לעורר סערה ותגובות קשות ברחבי המדינה. חאלד, סבו של התינוק, שיחזר היום (רביעי) בראיון בכאן ב' את רגעי האסון. "הייתי בבית עם כלתי ושמענו את היריות. היא קראה לי וסיפרה שראתה אותם ברכב".

כשבנו על ברכיו: גבר בן 33 ופעוט בן שנתיים נורו למוות, שני חשודים נעצרו

"עליתי למעלה שפיראס חיבק את פארס וניסה להגן עליו בגופו, כדי שלא ייפגע. הוא ניסה להציל את חייו", הוסיף, "אני כואב ולא יודע על מי לכעוס. הפסדתי את הבן ואת הנכד שלי. אני מבולבל ואין מילים שיתארו כמה זה כואב". הוא סיכם: "אני מקווה שהם יהיו הקורבנות האחרונים בנצרת".

כזכור, השניים נורו אמש למוות כשהם נמצאים מרחק מטרים ספורים מביתם. בלשי הימ"ר צפון ביצעו מעצר של שני חשודים באירוע. שני העצורים הינם ממשפחה יריבה לזו של הנרצח. מחקירה ראשונית עולה כי היורים היו רכובים על אופנוע ונמלטו מהזירה. במשטרה מעריכים כי הירי בוצע על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה, כאשר הקורבן משויך לארגון פשיעה גדול במגזר.

עוד עולה כי האבא הביא את בנו מהפעוטון, כשהמחסלים, רעולי הפנים, ארבו לו סמוך לביתו. בזמן שהאב הוציא את בנו מהמושב והניח על ברכיו, פתחו לעבר המתקנים בירי. בזמן הירי שהה ברכב ילד נוסף כבן 4, בנו השני של הקורבן.