המשטרה חוקרת את אירוע הירי שבו מצא את מותו תושב יפו בן 19 ברחוב ציהתל"י בעיר. מחקירה ראשונית עלה חשד לפיו החשוד, הקורבן ואדם נוסף תושב יפו התכוונו לבצע עסקה. כעת, מהחקירה ועדות החשוד עולה חשד לפיו קודם הפגישה ביפו התנהל החשוד מול אחד מהמעורבים באמצעות הטלגרם, תוך שהציע למכור אקדח איירספוט שהיה ברשותו.

לדבריו, הוא הגיע ליפו, וכשהבין שמדובר בצעירים, בני מיעוטים, החליט לבטל את העסקה ולחזור בו מהצעתו. במשטרה הוא טען כי ידע שהקונים יכולים להמיר את אקדח האוויר לכלי מסוכן, ולכן ביקש לעזוב את המקום. בשלב זה, כך עולה מטענתו, שניים מאלו ששוחחו עמו הזעיקו למקום את חבריהם, ואלו התנפלו עליו ותקפו אותו באגרופים, תוך שהם מנסים לשדוד ממנו את האקדח. 

החשוד הצליח לחמוק מהם, אולם אז הבחין בכך שאחד המעורבים, לדבריו, אחז בידו בנשק. כשחש סכנה לחייו הוא שלף אקדח אותו הוא מחזיק ברישיון במסגרת תפקידו כמאבטח, וביצע ירי של שני קליעים. בחקירתו טען בחקירה כי כיוון את הירי לאוויר, אלא שאחד המעורבים נפגע בכל זאת מהירי ונפצע אנושות. מאוחר יותר נקבע מותו. 

החשוד סיפר לחוקרים כי מיד לאחר הירי ניצל רגע של חולשה, ונכנס לרכבו במטרה להימלט מהזירה, אלא שאז המעורבים ריססו את רכבו ביריות, מה שאישש את טענתו כי היו חמושים. נבהיר כי החשוד היה זה שהתקשר למשטרה ודיווח על האירוע, והוא פגש בשוטרים סמוך לזירה לאחר שהצליח להימלט מהמקום. בהמשך היום הוא יובא לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. 

נציין כי במשטרה מתנהלים כעת מול הפרקליטות במטרה לבחון את סעיף העבירה שייוחס לחשוד. לנוכח הגרסה שלו והממצאים שעלו בידי החוקרים לא מסתמנת בשלב זה עבירת רצח, וככל הנראה ייוחסו לו עבירות של שימוש פוחז וכלי נשק, המתה ברשלנות ועבירות דומות. זאת, ככל שהפרקליטות לא תקבל את גרסתו להגנה עצמית.