מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, גינה אתמול (שני) בתוקף את ההשתלחות האלימה של, לדבריו, "קומץ אוהדים סמוך לאצטדיון הכדורגל בנתניה", ושלח מסר ברור למפקד תחנת נתניה ולשוטרים: "פעלתם נכון ובנחישות בהפרת סדר, מצפה לתביעה מחמירה נגד תוקפי השוטרים".

מכבי חיפה למשטרה: "ההחלטות שלכם פגעו פיזית ונפשית באלפים"
בינת ג'בל, גרסת היהלומים: כך נראה הערב המזעזע בנתניה ממקור ראשון

ניצב ביטון התייחס לאירועים החמורים שהתרחשו בתוך האצטדיון ומחוצה לו עת הופצו סרטונים שתיעדו, בין היתר, שוטרים העושים שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, יורים רימוני הלם ומבצעים מעצרים. "אני רואה בחומרה את ההתנהלות העבריינית והמסוכנת של מספר אוהדים מחוץ לאצטדיון, קבוצה אלימה וחריגה שאינה מאפיינת את כלל האוהדים שומרי החוק ומכבדי המשטרה", אמר. לדבריו, לכל אורך האירוע הוא עמד בקשר רציף עם מפקד התחנה וקיבל תמונת מצב עדכנית על שקורה בשטח.

במשטרה מציינים כי האירוע החל באוהד רעול פנים ביציע שתקף מאבטח ושוטר, וגרר איתו מספר אוהדים שעקרו כסאות, אותם הם השליכו לעבר שוטרים. עוד צוין כי מדובר באלימות שגלשה והסלימה אל מחוץ לאצטדיון.

מפקד מחוז מרכז, שקיבל את הסרטונים מתוך היציע ומחוץ לאצטדיון, גינה את התנהגות האוהדים שגרמו לפציעתם של 11 שוטרים תוך תקיפתם והשלכת רימוני עשן ובקבוקי זכוכית לעברם. 

במשטרה דוחים את הטענות להפעלת כח ושימוש באמצעים בצורה מופרזת על ידי הכוחות כנגד אוהדים, ומציגים את הסרטונים, לדבריהם, כראיה לכך שמדובר באירועים חריגים ובפגיעה בשוטרים.