תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, המוכר למשטרה, נעצר אמש בחשד למעורבות באירוע השריפה המסתורי בפתח תקווה, בו נספה אתמול שליו קורוסטישבסקי, בן ה-40, כך הותר הערב (שבת) לפרסום. 

על פי החשד, החשוד התגורר באותו בניין בשכנות למנוח ואף שהה באזור סמוך למועד השריפה. כאמור, אתמול פרצה שריפה שפרצה בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר במקום, לאחר שנמצא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו ללא סימני חיים בחצר הבניין.

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת השריפה בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
זירת השריפה בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

המשטרה פתחה בחקירה, ממנה עלה כי עם הגעת כוחות ההצלה למקום זיהו את גופתו של הגבר ברחבת הבניין כשהיא מכוסה בשטיח, ככל הנראה לאחר שהוא עצמו, או גורם אחר, ניסה לכבות אותו בעודו בוער. במקביל, דירתו של המנוח נמצאה נעולה כשהיא בוערת. במשטרה חושדים כי הרקע הינו סכסוך כספי בין השניים שהוביל את החשוד לבצע את המעשה. 

בהתאם לממצאי החקירה התגבש החשד נגד אותו חשוד שנעצר כאמור אמש. כמו כן, במהלך חיפוש בדירתו אותרו מספר ממצאים הקושרים אותו על פי החשד לרצח. בכוונת חוקרי היחידה המרכזית במשטרה להביא את החשוד הערב לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו.