יו"ר מפלגת נועם חבר הכנסת אבי מעוז שיגר מכתב התראה לפני נקיטת הליכים לאיש היח"צ רני רהב, בו ביקש התנצלות ופיצוי של 180,000 שקלים "שייתרמו לארגון צדקה". רהב בתגובה ביקש שחבר הכנסת יוותר על חסינותו כדי שיוכל לתבוע.

במכתב טען מעוז כי ביום ה-23 בדצמבר במהדורת החדשות של ערוץ 13 ביצע רהב "הסתה מחרידה והוצאת דיבה" נגדו, לטענתו "בשימוש ציני ובניצול קהל שבוי של צופי הערוץ".

בנוסף טען מעוז: "עוד הוספת חטא על פשע בכך שהקבלת וייחסת לסגן השר מעשים אשר יש בהם הקשה מתוך השואה, ובחרת גם בשידור חי להפיץ קללות מחרידות שמקבלות חומרה יתרה כנגד יהודי".

כמו כן טען חבר הכנסת, כי "האלימות המילולית, ההסתה והדיבה לא פסקו שם, וביום ה-25 בדצמבר בתוכנית של ינון מגל ובן כספית ברדיו  –103FM הושמעו שוב דבריך ששודרו בערוץ 13". 

מעוז טען כי "גם שם שם בחרת לנצל את הקהל השבוי של מאזיני התוכנית להפצת משנתך המחרידה. דברי ההסתה, הבלע והדיבה ממשיכים ומהדהדים גם באתרי האינטרנט של הרדיו והערוץ".

לאור האמור ביקש מעוז כי איש היח"צ יפרסם התנצלות ויחזור בו מדבריו, בפורמט בו פורסמו דבריו ובשידור חי. בנוסף ביקש בתביעתו פיצויים על סך של 180,000 שקלים אשר ייתרמו לעמותה/ארגון צדקה, והכל תוך חמישה ימים.

רהב כתב בתגובה בטוויטר: "אין גבול לחוצפה. הרצחת וגם ירשת!". לאחר מכן הוא שיגר מכתב לעורכת דינו של מעוז, אושרת לוי, בו כתב: "אשמח מאוד באם מרשך יוותר על חסינותו על מנת שיוכל לתבוע אותי. אשמח שיתבע אותי. אני בטוח שעם ישראל יבוא יחד איתי לבית המשפט על מנת להוקיע את מרשך על דבריו החמורים. אני גאה במה שאמרתי ולא אחזור בי מדבריי".

מנכ״ל מפלגת נעם אלקנה באב"ד מסר בתגובה: "נגמרו הימים בהם אנו נקבל בשוויון נפש התקפות שפלות והסתה מסוכנת. מי שמסית - ישלם!".