צעיר בן 18 נפצע אמש במהלך קטטה בגינה ציבורית ברחוב אליהו חכים בתל אביב. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, פתחו בחקירת האירוע וממנה עולה החשד כי הקטטה החלה לאחר שהצעיר ניסה להפריד בין שני ניצים שרבו ביניהם, ולאחר שעזב את המקום, הגיע אחד החשודים עם אנשים נוספים כשהם חמושים באגרופן וכלי תקיפה נוספים ותקפו אותו. במסגרת החקירה נעצר קטין בן 15 בחשד למעורבות במקרה.

אחותו של הצעיר התייחסה לאירוע וטענה בפוסט שפרסמה בפייסבוק: "אתמול אחי יצא להסתובב עם חברים. הוא ריב בין כמה ילדים מהשכונה, והגיע להפריד ולהשכין שלום. העניין הסתיים, כולם בירכו אחד השני בברכת שבת שלום ואח שלי והחברים שלו המשיכו לכיוון גן ביר. אחרי עשר דקות הגיעו שבעה נערים מהשכונה, רכובים על אופניים חשמליים ורעולי פנים. ריססו את אח שלי והחבורה בגז מדמיע, שלפו שוקר חשמלי וחישמלו את אח שלי".

העדות לקטטה בתל אביב (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
העדות לקטטה בתל אביב (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

האחות המשיכה וטענה כי הנערים חשמלו אותו עד שהתמוטט על הקרקע ולאחר מכן כשהוא שכוב על הארץ,  אחד מהם שלף סכין יפנית וחתך את ראשו. "אח שלי הצליח להזעיק את ההורים שלי, אמבולנס הגיע וטיפלו בו בחדר הטראומה ובטיפול נמרץ. הוא איבד כמויות דם", המשיכה בדבריה והוסיפה: "פשוט ניסיון לרצח! עם התארגנות קבוצתית של ילדים מהשכונה וחיתוך ראש של חייל בן 18 פה בשכונה בגן ביר! חיות אדם! אחי חי בנס".