בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל היום (רביעי) את ערר משטרת ישראל וביטל את החלטת בית המשפט השלום בדבר שחרורם של הזוג דנה ואוראל בן דוד, אשר תקפו את ד"ר יריב פרוטכמן, רופא ילדים בכיר וגרמו לו לחבלות. השניים יובאו מחר לדיון נוסף בבית המשפט.

השופטת כהן כתבה בהחלטתה: "הנני סבורה שהגם שהיה מקום להביא בחשבון את השיקולים האישיים כפי שעמד עליהם בית המשפט קמא עדיין הכף נוטה לטובת המשך החזקתה של המשיבה במעצר על מנת לסיים החקירה בתוך תקופת המעצר. הנני סבורה שלעת הזו לא היה מקום להבחין בין עניינה של המשיבה לעניינו של בן הזוג לאור קיומן של עילות המעצר. ולעת הזאת חלופת המעצר לא תבטיח את תכלית המעצר. לכן אני מאריכה את מעצרם עד ה-19.1".

כזכור, דנה ואוראל בן דוד, בני זוג בשנות ה־20 לחייהם מירוחם, תקפו שלשום את ד"ר יריב פרוכטמן, רופא ילדים בכיר בסורוקה, וגרמו לו לחבלות לאחר שלא היו מרוצים מהטיפול בבנם. השניים נעצרו. בית משפט השלום בבאר שבע האריך אתמול את מעצרו של הבעל, והאישה נשלחה למעצר בית. בני הזוג דרשו טיפול מיידי בילד, ולאחר מכן החלו לאיים על הרופא ולתקוף אותו. השוטר המוצב בנקודת המשטרה בבית החולים הוזעק למקום, טיפל באירוע ועיכב את שני החשודים.

בני הזוג דרשו טיפול מיידי בילד, ולאחר מכן החלו לאיים על הרופא ולתקוף אותו. השוטר המוצב בנקודת המשטרה בבית החולים הוזעק למקום, טיפל באירוע ועיכב את שני החשודים. בהודעה שפרסם בית החולים נכתב כי "ההורים התקיפו את הרופא פיזית ומילולית, והוא פונה למלר״ד לקבלת טיפול רפואי". עוד צוין כי "הוזעקו צוות הביטחון והשוטר שמוצב בבית החולים, וההורים נלקחו לחקירה במשטרה".