התפתחות מפתיעה: החייל בן ה-18 אשר היה מעורב בקטטה בגינה ציבורית בתל אביב בסוף השבוע האחרון, זומן היום (רביעי) לחקירה באזהרה, בחשד כי טרם פציעתו תקף קטין, הפיל אותו לרצפה ובעט בו מספר פעמים. כזכור, עד כה היה נראה כי החייל הוא הקורבן היחיד באירוע, ובמהלך הימים האחרונים נעצרו חמישה אנשים בחשד לתקיפתו.

בידי חוקרי המשטרה סרטון המתעד את האירוע הראשון, שבו נראית שיחה שהתנהלה בין החייל לקטין, כשעוד קודם לכן היה זה החייל שהגיע אל אותם קטינים ותוך כדי דין ודברים איתם, נראה בבירור כשהוא מקרב את גופו במגע פיזי אל אחד הקטינים. בשלב מסוים בתיעוד, נראה החייל מטיח אותו לרצפה ואז בועט בו מספר פעמים בעוצמה, כשהוא שכוב על הקרקע. בהמשך הוא עוזב את המקום ומגיע אל הזירה השנייה, שם הקטינים תוקפים את החייל.

נציין כי בעדותו הראשונה סיפר החייל כי בסך הכול הפריד בין הקטינים לקטין אחר, והם נפרדו ממנו בשלום לאחר שעשה ביניהם סולחה כביכול. לטענתו, כאשר המשיך בדרכו אל יעד אחר, הפתיעו אותו הקטינים ותקפו אותו באכזריות. באותה גרסה "שכח" החייל לציין כי לאירוע התקיפה שלו קדם אירוע שבו הוא עצמו היה התוקף.

כאמור, לאור התיעוד נחקר היום הקטין באזהרה. בפוסט ששיתפה ברשת החברתית לפני מספר ימים, צידדה אחותו של החייל בגרסתו: "אתמול אחי יצא להסתובב עם חברים. הוא ריב בין כמה ילדים מהשכונה, והגיע להפריד ולהשכין שלום. העניין הסתיים, כולם בירכו אחד השני בברכת שבת שלום ואח שלי והחברים שלו המשיכו לכיוון גן ביר".

"אחרי עשר דקות הגיעו שבעה נערים מהשכונה, רכובים על אופניים חשמליים ורעולי פנים. ריססו את אח שלי והחבורה בגז מדמיע, שלפו שוקר חשמלי וחישמלו את אח שלי", הוסיפה.