לשכת תביעות נגב תגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד הזוג אוראל ודנה בן דוד, בשנות ה-20 לחייהם, בגין תקיפת רופא הילדים ד"ר יריב פרוכטמן, בבית החולים סורוקה בבאר שבע. הזוג נאשם בעבירות של תקיפת עובד ציבור ואיומים. המשטרה מבקשת לעצור את בני הזוג עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, לאחר שהנאשמים המתינו 45 דקות לתורם, ניגשו לדלפק המזכירות והחלו לצעוק לעבר המזכירה ולקלל אותה. כמו כן הזוג החל לדפוק בחוזקה על חלון הקבלה, תוך שהם דורשים לקבל "טיפול באופן מיידי". לפי כתב האישום, ד"ר פרוכטמן יצא מחדרו וביקש להזמין משטרה. באותו רגע הנאשמת צעקה וירקה לכיוונו, קפצה על גבו, תוך כדי שהיא מכה באגרופים, שורטת אותו ונושכת, בזמן שבן זוגה אוחז את הרופא בצווארו.

בית החולים סורוקה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
בית החולים סורוקה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בהמשך, צוין כי הנאשמת המשיכה לצעוק לעבר ד"ר פרוכטמן ואמרה לו "אתה תמות, איזה ביס נתתי לך". ואילו בן זוגה קרא לעברו "יא אנס, יא בני סלע", תוך כדי שהוא מאיים "לסבך אותו". במשטרה גם טוענים כי "הנאשמים פגעו בגופו ופרנסתו של ד״ר פרוכטמן בכוונה להקניטו או להפחידו".

כאמור, בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים מעת לעת, והיום עם תום מלאכת החקירה תביעות נגב, יגישו כנגדם בבימ"ש השלום בבאר שבע כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור כדי להכשילו בתפקיד.

כזכור, דנה ואוראל בן דוד, בני זוג בשנות ה־20 לחייהם מירוחם, תקפו את ד"ר יריב פרוכטמן, רופא ילדים בכיר בסורוקה, וגרמו לו לחבלות לאחר שלא היו מרוצים מהטיפול בבנם. השניים נעצרו. בית משפט השלום בבאר שבע האריך השבוע את מעצרו של הבעל, והאישה נשלחה למעצר בית. בני הזוג דרשו טיפול מיידי בילד, ולאחר מכן החלו לאיים על הרופא ולתקוף אותו. השוטר המוצב בנקודת המשטרה בבית החולים הוזעק למקום, טיפל באירוע ועיכב את שני החשודים.