מספר הפגנות התקיימו אתמול ברחבי הארץ כנגד הרפורמה המשפטית. ההפגנות התקיימו בין היתר בתל אביב, ירושלים וחיפה, שם נכחו כ-8,000 מפגינים. 

פרופ' דן שכטמן, חתן פרס נובל לכימיה, שוחח עם ליאת רון בתוכניתה ב-104.5 והתייחס לכך:  "אני תומך בהפגנה מבחוץ. זה רע מאוד מה שקורה, זה יפגע במדינת ישראל, במיוחד בחלקים שהם היצריינים והם אלה שמחנכים ומחזיקים אותה במצב טוב כמו שהיא. זה ייפגע בכלכלה ובתחושה של הרבה מאוד אזרחים, זה עלול לפגוע באופן מעשי בזכויות מיעוטים". 

הוא ביקר את יוזמת פסקת ההתגברות:  "לא יכול להיות שכל חבר כנסת שמציג הצעה היא תתקבל ב-61 קולות, ללא שום מאזניים. לכל מדינה יש מרווח של מאזניים ושל כוחות. אפילו בארה"ב יש את בית הנבחרת ואת הפרלמנט. 

הוא הציג את תפסיתו לגבי דרך הפעולה שבה על מחנה המרכז-שמאל לפעול:  "יש לאופוזיציה עכשיו ארבע שנים למצוא את המנהיג שיתחרה במר נתניהו ויצליח להביס אותו, ברגע שייבחר המנהיג הזה, יש לי כמה רעיונות מי זה יכול להיות, הוא צריך להקים בייס, בשקט ובצורה מסודרת, לבנות בייס, להופיע מול המון אנשים. כמו שעשה נתניהו הרבה שנים שבנה לעצמו בייס, זו החכמה וזאת הדרך להתגבר על התקלה במערכת הפוליטית - למצוא מנהיג תולתמוך בו, ושהמנהיג הזה ייצר בייס".