כתב אישום צפוי להיות מוגש כנגד תושב ראשון לציון בגין רצח גרימת חבלה חמורה והצתת ביתו של תושב פתח תקווה שליו קורוסטישבסקי ז"ל, זאת לאחר שהחקירה בנושא הסתיימה, והוגשה כנגדו הצהרת תובע. במהלך החקירה עלה כי החשוד שלווה כסף מהקורבן בסכום עשרות אלפי שקלים, תיכנן את ביצוע המעשה במשך מספר שבועות.

האירוע החל כאשר החשוד הגיע אל דירתו של הקורבן במהלך שעות הערב, נכנס אל דירתו ודקר אותו 70 פעמים. במהלך מעצרו הוא אף סיפר למדובב שהוכנס אל תאו כי אמר לקורבן: "תמות כבר, כמה דם יוצא ואתה עוד לא מת".

בנוסף לכך, הוא אף נסע מהמקום על מנת להצטייד באקונוימקה, שטיח וחפצים נוספים, אותם ביקש מנתין זר שעובד אצל קרובי משפחתו הקשישים. לאחר מכן, חזר לזירה, עטף את הקורבן בשטיח וגלגלג אותו במדרגות. הוא אף שפך אקונומיקה, במטרה לנסות לטשטש ראיות. לאחר שהבחין שאחד השכנים שם לב למעשיו, הצית את הגופה ונמלט מהמקום רכוב על אופנוע. כמו כן, הוא אף שרף את דירתו של הקורבן.  

נדגיש כי החשוד היה חבוש קסדה לאורך כל שלבי המעשה, כך שלא היה ניתן לזהות את פניו. לאחר פעולות חקירה שבוצעו ע"י כוחות המשטרה, נמצא לבסוף החשוד במסעדת נאפיס בראשל"צ. כוחות נערכו בקרבת מקום וכשזיהו אותו בזירה כשהוא לצד אשתו ואדם נוסף - עצרו את השלושה.