שבעה חודשים אחרי מותה הטרגי בגיל 21 של טל היימן ז"ל, קצינת נפגעים בצה״ל מקיבוץ בית קמה בתאונת דרכים קטלנית, בני משפחתה וחבריה הקרובים התאספו סביב קברה, וחגגו לה יום הולדת. "טל הייתה הילדה שכולם אהבו. היא עזרה לכולם", אמרו קרוביה, שעדיין ממתינים לתשובות באשר לנסיבות התאונה, והוסיפו: "אף אחד לא מדבר איתנו".

על פי החשד, תושב נתיבות סטה ממסלול הנסיעה מסיבות שאינן ברורות עד כה, והתנגש חזיתית ברכב שבו נהגה היימן. מהמשטרה נמסר: "התיק יועבר לפרקליטות בימים הקרובים". 

"הבן אדם שהרג את טל מסתובב חופשי. הנהיגה שלו גמרה לנו את המשפחה. איפה האחריות?", אמרה ל"מעריב" דנית, אמה של טל. היא הוסיפה כי "השוטרים אמרו לנו שהתחנה בבאר שבע בחוסר של כוח אדם. מה אם זו הייתה הבת שלכם? לנו החיים נגמרו אבל טל הייתה אומרת לי תילחמי כדי שזה לא יקרה לאחרים".

בני משפחתה של טל סיפרו שהיא מאוד אהבה את התפקיד בצבא. "היא רצתה תפקיד שבו היא תיגע באנשים וזה מה שהיא עשתה". כשבועיים לפני המקרה היא קיבלה תעודת הצטיינות על פועלה. "בזמן התאונה היא הייתה בדרכה הביתה משדרות. זה היה בערב שישי, לאחר שנסעה לאסוף אישה מבוגרת שלא היה לה עם מי להעביר את השבת. היא נפצעה אנושות בתאונה הקטלנית ומותה נקבע בבית החולים 'סורוקה'".