אביעד גליקמן, ופרשן המשפטים של 'חדשות 13', התראיין היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לתביעת הדיבה של שמרון נגד ארצי בנוגע לטענותיו של האחרון על קיום "הסכם סודי" בין בני הזוג נתניהו.

"השקר הזה אכל את שרה": חפץ העיד על "ההסכם הסודי" עם נתניהו
"בסעיף האחרון של החוזה היה כתוב ששרה מאשרת מינוי בכירים"

"בני הזוג נתניהו מגיעים וכמובן מכחישים קיומו של הסכם", אמר גליקמן בפתח דבריו, "עורכת הדין המעולה של ארצי משמיעה כל מיני הקלטות ואומרת שאישים טענו על התערבות של שרה במינויים. התגובה הקבועה של שרה ונתניהו עצמו שלא היה ולא נברא, שהכול שקרים. השופט התענג מנתניהו אבל להוכיח ממש, הם אמרו מה שאמרו אבל צריך יותר מזה. ארצי צריך להוכיח".

"חובת ההוכחה כמובן על הצד שאמר שיש את זה", הוסיף, "הוא הביא עדויות, אדם שאמר לו שסיפר בזמן אמת, דן רביב. אנחנו שומעים באמת הקלטות, מה האינטרס של גיא צור לבוא אחרי שנים ולספר ששרה ראיינה אותו לתפקיד המזכיר הצבאי. על דוכן העדים, אם שרה משקרת, זה צריך להיאמר. היה עוד קטע ששאלו את נתניהו מתי הוא ידע על הסיפור של ארצי אז הוא אמר 'רק עכשיו', רק מה? לשכת ראש הממשלה נתנה תגובה לסיפור הזה כשהוא פורסם". 

לסיום, אמר גליקמן: "זה מראה על האמינות של קיום ההסכם, אם שרה טוענת שלא היה ולא נברא אבל אתה כן מראה שיש לה מעורבות, מה הקשר של שרה נתניהו למינוי ראש מוסד? זה ביטחון המדינה. שישאל אותה בארבע עיניים לפני השינה. אסור לה". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM