ריססו בגז מדמיע, היכו בחוט ברזל ואיימו להרוג: משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד שני תושבי אשדוד - דוד קנאפו (32) וירין אוחיון (30), בגין תקיפה נהג בכביש ואיומים על חייו. חפני עשרה ימים נסעו הנאשמים ברחוב  באשדוד, עקפו את הקורבן ובלמו  - מה שגרם לו לבלום בפתאומיות על מנת שלא להתנגש ברכבם. לאחר מכן, כשהגיעו לרמזור, נעצרו שתי המכוניות זו ליד זו. הקורבן יצא מרכבו כדי להשאול מדוע בלמו בפתאומיות ובתגובה התיז עליו קנאפו גז מדמיע בפניו ונסע מהמקום. בהמשך, שוב נסעו שתי המכוניות זו ליד זו ושוב הנאשמים התיזו גז מדמיע לעברו של המתלונן.

לאחר מכן עצר  המתלונן את רכב בצד הדרך כדי לשטוף ת פניו ולהזעיק עזרה. בינתיים הנאמשים המשיכו הנסיעתם ברחובות הסמוכים, קנאפו הוריד את אוחיון וזה הגיע למקום הימצאו של הקורבן עם אבן, גז מדמיע וחוט ברזל ואיים על המתלונן כשהוא אומר לו שיהרוג אותו. מיד לאחר מכן תקף אוחיון את הקורבן בגז מדמיע ולאחר מכן היכה אותו באמצעות חוט הברזל. בהמשך השליך את אבן על הטלפון הסלולרי של הקורבן וברח מהמקום. כתוצאה מהתקיפות נפגע הקורבן בעינו. 

ריסס, היכה ושבר: התקיפה השנייה בתקרית באשדוד. באדיבות עיריית אשדוד - מוקד עירוני

כאמור, היום הגישה המשטרה כתב אישום נגד התוקפים וביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים. רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, אמרה בעקבות האירוע והגשת כתב האישום, כי "לצערנו שוב אנחנו עדים לאירוע של ביריונות ואלימות בכביש שיכול היה להסתיים בפציעות קשות וחמורות. מהתיעוד שהצלחנו לאסוף מיד בסמוך להתרחשות האירוע והדיווח למשטרה, עלה שהנאשמים לא הסתפקו בתקיפה הראשונית באמצעות תרסיס מדמיע, אלא שבו אל הקורבן תוך שאחד מהם תוקף אותו באלימות באמצעות שרשרת ברזל שגרמה לו לחבלות ונזק למכשירו הנייד". 

"תוך מספר שעות הצלחנו להתחקות אחר זהותם של הנאשמים שנמלטו ועצרנו אותם לחקירה. עם סיום החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, הוגש נגדם כתב אישום חמור ובקשה להמשך מעצרם עד לתום ההליכים ע"י יחידת התביעות המשטרתית בלכיש. זהו כתב האישום השני בתוך כשבועיים שמוגש במרחב לכיש בגין אלימות ובריונות על רקע שימוש בדרך, ואנחנו נמשיך לפעול באפס סבלנות נגד אירועים אלו".