פרשת המזוודות הוורודות: המשטרה הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד ארבע הצעירות החשודות בניסיון הברחת הסמים בנתב"ג, אשר נתפסו עם משקל כולל של 15 ק"ג של סמים: ארבל מזרחי בת 23 מתל אביב, אוראל בן חיים בת 24 מכפר סבא, עידן צאובר בת 24 מכפר סבא ולי פוני בת 22 מקרית גת. המשטרה מייחסת להן עבירות ייבוא וסחר בסמים.

כתב אישום צפוי להיות מוגש נגד הארבע בימים הקרובים, כאשר בינתיים האריך בית המשפט את מעצרן בחמישה ימים. במהלך הדיון עם בקשת המשטרה להאריך את מעצרן פרצו הבנות בבכי, וזאת כשהבינו שהגולל נסגר מעליהן.

רפ"ק עזרא גולשטיין, קצין האח"מ של משטרת מרחב נתב"ג, סיפר מיד לאחר הגשת הצהרות התובע בפרשת המזוודות הוורודות: "החשדנו ארבע בנות שיצאו לטיסה לברלין והמתנו להן. ידענו שהן חוזרות. החשודה הראשונה הגיעה ובסופו של דבר שיקפנו אותה כאשר הממצא היה שהיא לא נושאת בכליה כלום. החשודה השנייה נחשף שהיא נושאת סמים והיא הפלילה את השותפה שלה. יצאנו לתל אביב ורמת גן ומצאנו את הסמים שלא עברו בשיקוף באותו הלילה עבדנו עם יחידת הבילוש שהצליחה להביא ראיות פורנזיות הקושרות את החשודה לסמים. בהמשך נחתו גם שתיים נוספות שגם בכבודתן נתפסו סמים".

לבנות מיוחסות חשדות בהקשר ליבוא סמים ארבע פעמים לכל אחת ובכל פעם נשאו עימן כל אחת ארבע ק"ג סמים מסוכנים, כשמדובר ב–12 ק"ג  בכל טיסה ובסך הכל כ–50 ק"ג בהתחשב ב–16 ק"ג הסמים שנתפסו עם מעצרן.

גולשטיין ציין: "שתיים מהחשודות שיתפו פעולה שסיפרו על יבוא קודם ומצאנו תימוכין מספטמבר האחרון לרבות מספר הבנות ומתווה. זה היה בתחילתה של חקירה ובית המשפט האריך להן את המעצר בשבעה ימים. הבנות מרגע זה הכחישו וגם אלו שהודו בהתחלה הכחישו או שמרו על זכות השתיקה. מצאנו על הסלולארים של הבנות ראיות לביצוע שלושה יבואים של סמים ואנחנו סבורים כי הן היו מעורבות ביבוא נוסף כשהיעדים הינם מבודפשט פעמיים, ברלין וככל הנראה מתאילנד". בחקירה עלה כי כולן עושות שימוש בסמים. והן הוציאו על סמים בכל שנה קרוב ל-100 אלף ש"ח כל אחת.

לשאלה האם קיימת היכרות ביניהן השיב: "שתיים מהן חברות ילדות, ואת השתיים האחרות הכירו במסגרת מקומות בילוי שהפכו לחבורה באמצעות האינסטגרם והרשתות".

כזכור, עם נחיתתן ירדו שתיים מהבנות מהמטוס, כאשר עידן צאובר בת ה-24 מכפר סבא נתפסה עם הסמים במזוודה, בעוד שאוראל בן חיים, המתגוררת גם היא בכפ"ס, הצליחה לחמוק ויצאה מהשדה. בטיסה נוספת, שנחתה בערב, הגיעו ארצה ארבל מזרחי מת"א ולי פוני מקרית גת. 

בין נחיתת הטיסות בארץ, הגיעה המשטרה לדירתה של בן חיים, שם היא נתפסה ללא הסמים. למעריב נודע כי המשטרה התחקתה אחר בן חיים, לאחר שהוערך כי היא השליכה את הסמים בדרכה, ובסופו של דבר המשטרה שמה יד על מזוודת הסמים. לאחר מכן המשטרה העבירה את כל הממצאים לבדיקות פורנזיות. 

צאובר, שנתפסה כאמור ראשונה על ידי המשטרה, נשברה בחקירתה וחשפה פרטים בפני החוקרים. במהלך עימות שערכו במשטרה בין בן חיים לצאובר ופוני קשרו אותה השתיים האחרונות לאירועים.