העיתונאית אילה חסון דיווחה הערב (שני) בתכנית "אזור בחירה" בערוץ 13, כי יו"ר לשכת עורכי הדין, עורך הדין אבי חימי, ביצע בעצמו מעשה מגונה לכאורה במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שהיה עמה בקשר, ואף המליץ עליה לתפקיד שופטת. 

מתקפה על יו"ר לשכת עורכי הדין: "אולי הוא רוצה להתמודד ליו"ר מרצ"

על פי הדיווח, בשנה האחרונה עורכת הדין פנתה לחימי כדי שימליץ עליה לתפקיד שופטת. מאותו הרגע לדברי עורכת הדין, כך נטען בדיווח, הוא שינה את היחס כאילו שהיא חייבת לו חוב. לאחר שעדכן אותה כי שלח מכתב המלצה, עורכת הדין קיבלה ממנו שיחת וידאו שבמהלכה, כך על פי הדיווח, הוא הפשיל את מכנסיו והחל לענג את עצמו מולה.

עורכת הדין, שהייתה המומה מהאירוע, תיעדה את המקרה. על פי הדיווח, לדבריה, הדבר נעשה ללא הסכמה ומדובר בהטרדה. היא שיתפה עורך דין בדבר, ולא התלוננה. 

בהקלטה שפורסמה הערב ב"חדשות 13", נשמע יו"ר לשכת עורכי הדין אומר בתגובה כי "פרסום זה הנו חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. אנו עדים לדרך המסוכנת בה פוליטיקאים נואשים פועלים לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. אני לוקח בחשבון שינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאשלם באהבה. הכפשות לא ירפו את ידיי. אמשיך לפעול כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית".