מטפלת במעון לפעוטות בשדרות נעצרה היום (שלישי) בחשד שהתעללה בקטינים חסרי ישע. מעצרה הגיע לאחר שבועיים של חקירה סמויה ובה צפו חוקרי המשטרה במצלמות האבטחה בפעוטון. המשטרה תבקש להאריך את מעצרה של החשודה בבית המשפט השלום באשקלון.

חמש וחצי שנות מאסר נגזרו על המטפלות שהורשעו בהתעללות בפעוטות בפסוטה
קשרה את ידיהם ודחפה את ראשם לצלחת: כתב אישום הוגש נגד גננת מטירת הכרמל

כאמור, החקירה החלה לאחר קבלת תלונה על תושבת הערי בשנות ה-50 לחייה, בגין חשד להתעללות בפעוטות. חוקרי המשטרה מיהרו למצוא את מצלמות האבטחה, ולאחר צפייה בהן התגבר החשד כי המטפלת מתעללת בחלק מהפעוטות במעון אשר מיועד לגילאי ארבעה חודשים עד שנה וחצי.

בסרטונים הבחינו חוקרי המשטרה כי החשודה מתנהלת באלימות וכן מבצעת התנהגות בלתי הולמת תוך פגיעה בחסרי ישע. לאחר מכן, נעצרה כאמור החשודה ונחקרת באזהרה בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע.

ממשרד החינוך נמסר: "הפיקוח על מעונות היום במשרד החינוך בקשר עם חוקרי המשטרה, עוקב אחר ההתפתחויות ויפעל בהתאם לממצאי החקירה".

מעיריית שדרות נמסר: "הורים יקרים, בהמשך להודעת המשטרה שיצאה הערב, הנחה ראש העיר, אלון דוידי, את צוותי החינוך והרווחה ליצור קשר מחר בבוקר עם כלל המשפחות של הילדים המעורבים ולתת להם את כלל הסיוע הנדרש כדי להתמודד עם האירוע. העירייה מלווה אתכם ונדאג לכל צורך שיעלה. חשוב לנו להדגיש שאין מדובר במוסד עירוני".