חבר הכנסת משה סעדה ('הליכוד') שוחח הבוקר (רביעי) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM בעקבות החקירה המתגבשת נגד יושב ראש לשכת עורכי הדין הפורש אבי חימי, לאחר שנטען כי הוא הטריד מינית, לכאורה, עורכת דין.

לדברי סעדה, "איך שלא תסתכל על זה מדובר בעבירה חמורה. אני מצר על כך שמשטרת ישראל לא פתחה בחקירה כבר אתמול בערב", אמר. "זה מעשה חמור. גם אם אני לוקח את הגרסה שלו מדובר בעבירה חמורה. אתה חייב להגיד גילוי נאות. המסרים שהוא מעביר בתקשורת אסורים, ומזהמים את החקירה. לכן, חייבים לחקור. אבי חימי מדוורר בידיים לא נקיות את מערכת המשפט כי הוא מקבל מהם תקציב שנתי. למה לחכות? חייבים לפתוח בחקירה".

עוד הוסיף חבר הכנסת: "כעורך דין אני נבוך מאוד. זה מקום שאמור להיות חלק ממערכת המשפט והאירועים הללו מאוד חמורים וזה מסביר לנו עד כמה הרפורמה חשובה. זה לא נכון ששופטים יבחרו על ידי חברי הלשכה - שופטים בוחרים את עצמם וזה לא ראוי. למה הדין של חימי לא כמו כולם? מדובר פה ביושב ראש לשכת עורכי הדין שניצל את המעמד שלו, ולא עורך דין זוטר". 

בהמשך, התייחס לקידום הרפורמה המשפטית של השר הנכנס יריב לוין, ואמר: "יריב לוין צודק. תראו את כמות השופטים המזרחים בכל שנות השיפוט. איפה המנעד הרחב של החברה הישראלית? למה הוא מודר מבית המשפט העליון? אנחנו נשנה את זה, וזו המטרה שלנו. זו המטרה הכי חשובה שיש. שופטי בית המשפט העליון בחרו שופטים שמדויקים להם, ואת זה צריך לשנות".